چرا علی دایی دست رد به سینه صنعت آبادان زد؟

سرمربی فصل گذشته تیم سایپا به دلیل مسائل خانوادگی به باشگاه نفت آبادان پاسخ منفی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه نفت آبادان که فصل گذشته با سرجیوی برزیلی نتایج معمولی کسب کرد برای فصل جدید به دنبال این بود تا با حضور فردی مثل علی دایی نگاه ها را به سمت نیمکت خود جلب کند اما مذاکرات مسئولان باشگاه نفت با دایی به بن بست خورد و روز گذشته این مربی به باشگاه آبادانی پاسخ منفی داد.

علی دایی در طول مذاکرات با باشگاه نفت آبادان موافقت خود برای حضور در این تیم را اعلام کرده بود اما دایی شرط حضورش در این تیم را موافقت خانواده اش اعلام کرده بود که پس از مشورت علی دایی با خانواده به باشگاه نفت آبادان اعلام می کند به دلیل اینکه مقدور نیست خانواده خود را در آبادان اسکان دهد نمی تواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

اکنون باشگاه نفت آبادان به دنبال دیگر گزینه های داخلی و خارجی است و از اسکوچیچ به عنوان یکی از گزینه های اصلی نام برده می شود.

از سویی مسئولان نفت به طور همزمان با بازیکنان خود در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند.در این مذاکرات وینیسیوس اولویرا فرانکو هافبک برزیلی اعلام کرده به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند قراردادش را با نفت تمدید کند اما مذاکرات آبادانی ها با بالتولی ادامه دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید