در گفت و گو با جی پلاس؛

سیامک نعمتی: برانکو کاری کرد تا خاطرات بد گذشته از ذهن هواداران پاک شود

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از شروع فصل باید در بالاترین شرایط روحی و فیزیکی خودمان قرار بگیریم و به سمت کسب قهرمانی های جدید برویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که با پرسپولیس قرارداد دارد و در لیگ  برتر نوزدهم هم برای این تیم توپ خواهد زد. هر چند که هنوز سرمربی پرسپولیس به طور رسمی مشخص نشده است اما پرسپولیسی ها بی کار ننشستند و دارند تمرینات خودشان را زیر نظر کریم باقری انجام می دهند. تمریناتی با نشاط که خیلی از بازیکنان از  آن راضی هستند. خبرنگار جی پلاس از سیامک نعمتی درباره وضعیت خودش و شرایط این روزهای پرسپولیس سوال کرده که در ادامه می خوانید؛

فصل آینده را قطعا در پرسپولیس هستی دیگر، درست است؟

صحبت‌های نهایی را انجام دادیم و توافق کردیم. همه چیز به خوبی پیش می رود. نمی توانستم در این شرایط پرسپولیس را ترک کنم. از سوی دیگر پرسپولیس نیز به همه بازیکنانش نیاز داشت تا در فصل آینده هم در لیست تیم هایی که برای کسب قهرمانی، تلاش می کنند، باقی بماند. به همین علت من هم وقتی پیشنهاد باشگاه به دستم رسید خیلی زود خودم را به دفتر پرسپولیس رساندم و مذاکرات را برای توافق نهایی آغاز کردیم. دوست دارم در فصل آینده هم در پرسپولیس بمانم و کار خودم را ادامه بدهم.

تیم شما اسکلت خودش را حفظ کرده.با سایر بازیکنان که حرف می زنیم همه از تکرار قهرمانی(چهارمین قهرمانی)حرف می زنند.نظر تو چیست؟

تیمی که در فصل گذشته و فصل قبل از آن، به قهرمانی رسید بود اسکلت مستحکمی داشت. این اسکلت تیم برای لیگ نوزدهم نیز با همین شکل و شمایل باقی می ماند. البته دیگر برانکو را در اختیار نداریم و نمی توانیم زیر نظر او کارمان را دنبال کنیم ولی ما پرسپولیس هستیم و از اتفاقات هراسی نداریم. هواداران هم مطمئناً به کمک ما می آیند و به این زودی پرسپولیس را رها نمی کنند. آنها می دانند در چه شرایطی قرار داریم و من مطمئن هستم با شروع فصل، حمایت ها چند برابر می شود چون اگر پرسپولیس ضربه بخورد، همه ما ضرر می کنیم. با این حساب نباید بگذاریم پرسپولیس تضعیف شود.

فکر می کنم در این شرایط پرسپولیس بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به آرامش روحی و روانی دارد.

قبل از شروع فصل باید در بالاترین شرایط روحی و فیزیکی خودمان قرار بگیریم و به سمت کسب قهرمانی های جدید برویم. دو قهرمانی در فصل گذشته به همه ما کمک کرد تا تیم خوب و پرامیدی داشته باشیم. البته در فصل بعد و ادامه راه، برانکو همراه مان نیست ولی نباید پرسپولیس را رها کنیم. برانکو کاری کرد تا خاطرات بد گذشته از ذهن هواداران پاک شده و از این به بعد دل مان برایش تنگ شود ولی احساس من می گوید پرسپولیس با برانکو یا بدون برانکو نیز باید با تمام قدرت خود به سمت قهرمانی حرکت کند. 

نگفتی، قهرمان می شوید؟

ما در فصل آینده نیز بهترین جایگاه لیگ و جام حذفی را می‌خواهیم و از این رو، مطمئنم با قدرت زیادی وارد مسابقات خواهیم شد و امیدواریم در لیگ برتر نیز چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس را تجربه کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید