گزارش جی پلاس از سوابق جدیدترین گزینه هدایت پرسپولیس؛

چاچیچ کیست؟/ تمام سوابق + تصاویر

سرمربی سابق تیم ملی کرواسی در آستانه عقد قراداد با پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ آنته چاچیچ سرمربی 66 ساله سابق تیم ملی کرواسی است که بیش از هر گزینه دیگری به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده و خبرها حاکی از سرمربیگری او در پرسپولیس دارد.

این مربی کهنه کار در یورو 2016 هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت. پس از اخراج نیکو کواچ که ناشی از ضعف تیم ملی یورو 2016 بود، آنته چاچیچ به عنوان مربی تیم ملی کرواسی انتخاب شد. انتخاب او به عنوان سرمربی کرواسی باعث تعجب و حیرت هواداران این تیم شد.

چاچیچ در تیم های ملی و باشگاهی مختلفی از جمله لوکوموتیو دینامو زاگرب، ماریبور اسلوونی، تیم ملی کرواسی، تیم ملی زیر 20 سال لیبی و ... فعالیت کرده است و دارای تجربه ای در حدود 25 سال است.

تیم ملی کرواسی (یورو 2016)

کرواسی در دور انتخابی یورو 2016 در رده دوم قرار گرفت و مجوز حضور در دور گروهی یورو 2016 را به دست آورد. اوج کار او با کرواسی با اسپانیا بود که توانست این تیم را با حساب دو بر یک شکست دهد و یک نتیجه به یادماندنی را ثبت کند.

کرواسی توانست از گروهش صعود کند اما در نهایت در مرحله یک شانزدهم نهایی به دست پرتغال قهرمان یورو 2016 حذف شد. کرواسی در این مسابقات بهترین بازیکن خود یعنی لوکا مودریچ را در اختیار نداشت.

تیم ملی کرواسی (انتخابی جام جهانی 2018)

چاچیچ در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نتایج خوبی را کسب نکرد و در برابر تیم‌های فنلاند، ایسلند و ترکیه شکست خورد تا تیم ملی کشورش از رسیدن به جام جهانی دورتر شود. او حتی توسط مربی سابق کرواسی، میروسلاو بلازویچ، مورد انتقاد قرار گرفت. نهایتا او جای خود را به زلاتکو دالیچ داد و دالیچ بود که توانست کرواسی را به جام جهانی برساند و با این تیم نایب قهرمان جام جهانی شود.

افتخارات

مقام قهرمانی لیگ دسته سوم یوگوسلاوی سابق با تیم زادار / سال 1991

مقام قهرمانی لیگ دسته دوم کرواسی با تیم دوبراوا / سال 1993

مقام قهرمانی لیگ دسته دوم کرواسی با تیم اینتر زاپرسیچ / سال 2003

مقام قهرمانی لیگ و جام حذفی کرواسی با دینامو زاگرب / سال 2012

مقام قهرمانی سوپرجام اسلوونی با تیم ماریبور / سال 2013

مقام سوم بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه با تیم ملی امید لیبی/ سال 2005

آنته چاچیچ

آنته چاچیچ

آنته چاچیچ

آنته چاچیچ

آنته چاچیچ

آنته چاچیچ سرمربی پرسپولیس شد؟!

چاچیچ کیست؟/ تمام سوابق + تصاویر

مذاکرات نهایی پرسپولیس با آنته چاچیچ در ترکیه

دیدگاه تان را بنویسید