گزارش جی پلاس؛

فدراسیون فوتبال و قرارداد با برند پرحاشیه خارجی در دوران تحریم!

در دوره تحریم های اقتصادی، فدراسیون فوتبال برای تامین البسه تیم ملی، یک برند پرحاشیه خارجی را به برندهای ایرانی، ترجیح داده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بالاخره عمر حضور آدیداس در فدراسیون فوتبال و در تیم ملی ایران به پایان رسید و ملی پوشان فوتبال ایران نمی توانند از پوشاک این شرکت ‌آلمانی استفاده کنند.

آدیداس به دلیل محدودیت های واردات پوشاک خارجی به ایران، نتوانست به حضور در فوتبال ایران ادامه دهد. تیم ملی حدود یک سال بدون اجر و پاداش خاصی و در نبود اسپانسر جدید به استفاده از پوشاک این شرکت در تمرینات و بازی های دوستانه ادامه داد تا نهایتا قرارداد جدیدی میان فدراسیون فوتبال و یک شرکت دیگر منعقد شود.

شرکت آل اشپورت که حدود 4 سال اسپانسر تیم های ملی بود، مجددا برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده و به نظر می رسد با حمایت ویژه ای که از طرف برخی سردبیران ورزشی می شود، می خواهد ظرف چند روز آینده قرارداد جدیدی را با فدراسیون امضا کند!

آل اشپورت در آخرین سال های همکاری اش با فدراسیون، به شدت مورد انتقاد کارلوس کی روش بخاطر پایین آمدن کیفیت لباس هایش بود، هرچند آن شرکت هم مدعی بود چون دیگر قرارداد اسپانسری با مربی پرتغالی ندارد، به محصولاتش انتقاد می شود. اکنون هم ظاهرا از مارک ویلموتس - سرمربی تیم ملی، نظری در این باره گرفته نشده است.

فدراسیون قبل از جام ملت های آسیا 2019 هم به توافقات محدودی با این شرکت رسید و فقط تیم ملی امید از پوشاک این شرکت استفاده کرد.

اکنون نیز مشخص نیست در وضعیتی که تمام شرکت های خارجی از همکاری با نهادهای ایرانی تحریم هستند، چطور این شرکت می تواند با فدراسیون ایران همکاری کند و لباس های خارجی به ایران بفرستد؟! یا اینکه تیم ملی مجبور است از لباس های تولید داخل با برند خارجی استفاده کند؟! و نهایتا اینکه وقتی قرار است تیم ملی لباس هایی با کیفیت برند آدیداس یا در حد آن را نپوشند، چرا فدراسیون فوتبال در این اوضاع اقتصادی از یک برند ایرانی برای تیم ملی استفاده نمی کند؟!

دیدگاه تان را بنویسید