تاج: امسال مثل فیفا و یوفا عمل می‌کنیم / بیانیه نویسی جریمه خواهد داشت

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امسال مثل فیفا و یوفا عمل می‌کنیم و همانطور که بارها توضیح دادم بیانیه نویسی جریمه خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج با اشاره به حوادث رخ داده درباره فینال جام حذفی و اینکه مدعی شده بود برخی ارگان‌ها با فدراسیون همکاری نمی‌کنند گفت: من ارگان خاصی را نگفتم، حرف ما این است که وقتی می‌شود ورزشگاه ها را کنترل کرد و بلیت را الکترونیک کرد چرا این کار انجام نشود؟

وی افزود: نیروی انتظامی می‌گوید ما 10 هزار نفر را پشت در ورزشگاه نمی‌توانیم کنترل کنیم. من در مجلس هم گفتم اگر فردا تیمی را از بازی داخل خانه محروم کردیم نمایندگان محترم فشار نیاورند که بازی در همان استان برگزار شود.

تاج در خصوص عدم برخورد قاطع با خاطیان گفت: کل قراردادهای امسال پیوست انضباطی دارد. از هفته اول برخورد خواهیم کرد. هر مربی یا بازیکنی علیه داور حرف بزند مطمئنا محروم می‌شود. امسال مثل فیفا و یوفا عمل می‌کنیم و همانطور که بارها توضیح دادم بیانیه نویسی جریمه خواهد داشت.

وی در خصوص گلایه‌هایی که از برخی نمایندگان مجلس داشت گفت: فوتبال باید نگاه فوتبالی داشته باشد. کسی که نه تیمی دارد و نه استانش تیمی دارد نباید حرف فوتبالی بزند.دادکان و مصطفوی اگر حرف‌هایی می‌زنند 7-8 هزار مسابقه در سال بازی برگزار کرده‌اند. اگر نماینده‌ای حرف‌هایی می‌زند که ما نمی‌دانیم کجای فوتبال است این برای ما سخت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید