گزارش جی پلاس/ بازگشت احتمالی مدافع استقلال به تیم سابق

چراغ سبز منتظری به نکو و فولاد

پژمان منتظری قصد دارد برای ادامه‌ی فوتبال خود به اهواز برود و پیراهن فولاد را بپوشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پژمان منتظری بعد از عدم توافق با مدیران استقلال از این باشگاه جدا شد و همزمان از تیم ملی هم خداحافظی کرد. منتظری که حالا 36 ساله شده، به گفته‌ی خودش تلاش می‌کند یکی دو سال آینده را در باشگاهی جدید و آرام به میدان برود و سپس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. او نام باشگاه را نگفته اما فولاد تیم خواهان مدافع استقلال است.

پژمان منتظری فوتبال خود را در فولاد آغاز کرد و در این تیم بود که چهره شد، به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید و سپس پیراهن استقلال را پوشید. منتظری محصول آکادمی باشگاه فولاد است و به همین دلیل و با توجه به اصالت خوزستانی علاقه‌مند است تا فوتبال خود را در این تیم به پایان برساند. جواد نکونام چند روز قبل این جملات را درباره‌ی خریدهای جدید خود به زبان آورد: « با دو، سه ملی‌پوش مذاکره کرده‌ایم تا آن‌ها را جذب کنیم.»

1397060117040078115127754

به نظر می‌رسد یکی از این ملی‌پوش‌ها پژمان منتظری است که سال‌ها کنار جواد نکونام در تیم ملی بازی کرده و حالا هم قرار است به فولاد برود و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. بنابراین اگر دیدید منتظری طی روزهای آینده با فولاد قرارداد دو ساله‌ای امضا کرد، چندان تعجب نکنید.

دیدگاه تان را بنویسید