تیم منتخب ام‌ال‌اس میزبان حریف مشهور اسپانیایی

مدافع ایرانی مقابل اتلتیکومادرید

استیون بیت‌آشور با حضور در تیم منتخب ام‌ال‌اس باید خود را آماده رویارویی با اتلتیکومادرید کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رای‌گیری مردمی برای ترکیب ام ال اس آل استار به اتمام رسیده که نام استیون بیت‌آشور نیز در آن دیده می‌شود. تیمی که قرار است 31 جولای میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا باشد. برد گوزان، سیمرمن، گونزالز پرز، استیون بیت آشور، نانی، ایزکوئل بارکو، پیتی مارتینز، جانانان دوس‌سانتوز، زلاتان ابراهیموویچ، وین رونی و کارلوس ولا بازیکنان حاضر در این تیم منتخب هستند که باید مقابل شاگردان دیگو سیمئونه بازی کنند.

استیون بیت‌آشور که دومین فصل حضور در باشگاه لس‌آنجلس را سپری می‌کند، تا پایان هفته‌ی شانزدهم ام‌ال‌اس، 11 بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، 848 دقیقه بازی کرده و یک گل هم برابر ارت‌کواکس به ثمر رسانده. دفاع راست سابق تیم ملی ایران البته بخشی از بازی‌ها را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده است. بیت‌آشور فصل قبل هم یکی از بازیکنان ثابت لس‌انجلس بود که 31 بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و 2 گل زد.

DpzsZuSUcAA9BFm

لس‌آنجلس با کسب 37 امتیاز از 16 بازی در رده‌ی نخست کنفرانس غرب ام‌ال‌اس قرار دارد. استیون بیت‌آشور حالا و با این انتخاب باید خود را آماده‌ی رویارویی با اتلتیکومادرید و دیگو سیمئونه کند. مسئله‌ی مهمی که برای بیت‌آشور رخ داده و انگیزه‌ای فراوان برای این مدافع راست 32 ساله به‌وجود آورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید