شناسایی بازیکنان دورگه توسط فرهاد مجیدی از برزیل و انگلیس + عکس

فرهاد مجیدی دو بازیکن لژیونر ناشناخته را به تیم ملی امید دعوت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فرهاد مجیدی در بدو ورود به تیم ملی 50 بازیکن را برای شرکت در تمرینات دعوت کرده و از این بین بازیکنان مدنظر خود را انتخاب خواهد کرد.

او در فهرست 50 نفره خود نام دو بازیکن ایرانی شاغل در خارج از کشور را هم قرار داده است که برای اهالی فوتبال نام آشنا نیستند و طبیعتا در تیم های پایه به میدان می روند. عجیب اینکه یک بازیکن ایرانی از برزیل به ایران دعوت شده است.

در ادامه به بررسی وضعیت نیما بحری از کاسکاول برزیل و آرش مجللی از کرولی تاون انگلیس می پردازیم.

نیما بحری

او بازیکن 19 ساله است در کالیفرینا آمریکا به دنیا آماده و رشد کرده است که به تازگی به برزیل منتقل شده است. تیم کاسکاول در لیگ محلات برزیل حضور دارد و جایی در بین تیم های سری A تا D ندارد. نکته مبهم این است که بحری چطور توانسته نظر مجیدی را به خود جلب کند.

نیما بحری

آرش مجللی

هیچ اطلاعات یا داده ای در رابطه با آرش مجللی موجود نیست اما تیم کرولی تاون از تیم های حاضر در سطح چهارم لیگ انگلستان است و سابقه بالایی دارد.

باید دید فرهاد مجیدی این بازیکنان را خودش دیده و انتخاب کرده یا کسی آن ها را پیشنهاد کرده است. به خصوص که آمدن به ایران از انگلیس و آمریکا دشواری های خودش را دارد و چه بسا در همین مدت زمان کوتاه خسته شوند و نتوانند تمام داشته های خود را رو کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید