ذوالفقارنسب: پنج بازیکن تیم ملی باید آبرومندانه خداحافظی کنند

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: وقت آن رسیده است که چهار پنج بازیکن تیم ملی آبرومندانه خداحافظی کنند و نگرانی بابت انتخاب جایگزین برای آنها وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیژن ذوالفقارنسب در مورد دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی در سئول که با تساوی یک - یک همراه شد، اظهار داشت: تیم ملی در بازی امروز نشان داد خیلی بهتر از قبل شده است، اگرچه عقیده دارم این بازی دوستانه ارزش 10 بازی تدارکاتی را برای کادرفنی داشت، از این جهت که نقاط ضعف تیم ملی در آن به خوبی به چشم آمد، همان‌طور که نقاط قوت‌مان را کادرفنی تیم ملی دیدند.

وی در ادامه افزود: ما در کارهای تهاجمی خیلی خوب عمل کردیم و موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه کره خلق کردیم، اما در عین حال درواز‌ه‌مان چند بار به طور جدی تهدید شد تا مشخص شود که در خط دفاع نیاز به تعییرات فردی داریم. بازیکنی مثل پورعلی‌گنجی در خط دفاع تیم ملی واقعاً تنها بود و بارها اشتباهات دیگر نفرات را پوشش داد. از همین حالا سرمربی تیم ملی باید به فکر پیدا کردن یک مکمل مناسب برای پورعلی‌گنجی در لیگ خودمان باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین یادآور شد: تیم ملی در سایر خطوط نفرات خوبی در اختیار دارد و نیاز به زمان است که نفرات ملی‌پوش با تفکرات ویلموتس آشنا شوند. امیدوارم این شادابی و تحرک بالایی که در بازی تیم ملی دیدیم در بازی‌های آینده این تیم به شکل بهتری ببینیم تا هواداران از تماشای بازی‌های ایران لذت ببرند.

کارشناس فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا زمان خداحافظی برخی بازیکنان پا به سن گذاشته از تیم ملی فرا نرسیده است، گفت: مسلماً همین‌طور است و به نظر من وقت خداحافظی آبرومندانه چهار پنج بازیکن تیم ملی رسیده است. البته از من نخواهید اسمی از بازیکنی ببرم، اما آنچه مشخص است ما در هر پست چهار پنج بازیکن شایسته در اختیار داریم و اصلاً نباید نگران خداحافظی بازیکنی بود. آن‌قدر نفرات جایگزین خوب در لیگ‌مان هستند که کادرفنی تیم ملی دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید