بلیت بازی های هفته سوم لیگ ملت های والیبال 3 دقیقه ای فروخته شد!

‌مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اختلالات سایت بلیط فروشی بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال کاملاً حل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با حضور عبدالله چمن گلی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، کیومرث پورایراندوست دبیر ستاد برگزاری لیگ ملت‌ها و همچنین پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و دبیر کمیته آماده‌سازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با بیان اینکه اواسط اسفند سال گذشته با دستور استاندار آذربایجان غربی کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد برگزاری لیگ ملت‌های والیبال آغاز بکار کرده است، تصریح کرد: گل‌کاری و زیباسازی مسیرهای منتهی به ورزشگاه و محل اسکان تیم‌ها، نصب ۴۰ مورد المان‌های موقت و دائمی مرتبط با والیبال را در نقاط مختلف شهر انجام شد، همچنین شماره گذاری صندلی‌ها با نظارت فدراسیون جهانی والیبال انجام شد.

وی در خصوص مشکلات موجود در سایت بلیط فروشی با بیان اینکه به پیشنهاد مجموعه فناوری فدراسیون والیبال توسط یک شرکت خصوصی در شهر اردبیل، برنامه نویسی سایت انجام شد و به توصیه فدراسیون این کار به آن‌ها سپرده شد، یادآور شد: با توجه به علاقه مندی بیش از حد هواداران در ۳ دقیقه ابتدایی آغاز به کار سایت ۱۵۰ هزار نفر کاربر حضور داشتند.

دبیر کمیته آماده‌سازی هفته سوم لیگ ملت‌ها ضمن عذر خواهی در خصوص اختلالات به وجود آمد در سایتفروس بلیط گفت: از ساعت ۵ صبح امروز (سه شنبه) سایت بدون مشکل فعال است.

رضایی بابیان اینکه بلیط‌های روز اول مسابقات که بازی ایران و کانادا است، به پایان رسیده و نحوه بلیط فروشی‌های بازی‌های روز دوم و سوم نیز اطلاع رسانی خواهد شد تصریح کرد: برای هر کد ملی یک بلیط صادر می‌شود و ورود به سالن تنها با کارت ملی و پرینت بلیط امکان پذیر خواهد بود، همچنین در محل ورزشگاه نیز به هیچ وجه فروش حضوری نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تعداد بلیط هایی که به فروش می‌رسد ۴۶۰۰ بلیط است که تعداد ۱۴۰۰ صندلی برای پیشکسوتان و ورزشکاران و همچنین جایگاه خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: قطعاً با توجه به شماره گذاری صندلی‌ها و زیرساخت‌هایی که انجام شده است، بلیط فروشی اینترنتی برای لیگ و بازی‌های تیم شهرداری ارومیه نیز ادامه می‌یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید