کدام بازیکنان ایران در بین بهترین های والیبال جهان قرار دارند؟

سعید معروف همچنان در صدر برترین پاسورهای لیگ ملت های 2019 قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با پایان هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2019 در حالی ایران در رده دوم جدول رده بندی قرار  گرفته که تعدادی از بازیکنان این تیم هم بین برترین های پست خود در مسابقات امسال حضور دارند.


با نگاهی به جدول بهترین ها روی سایت فدراسیون جهانی والیبال در پایان هفته دوم، امیر غفور به عنوان پنجمین بازیکن امتیازآور با کسب 91 امتیاز برای ایران قرار گرفته است. این در حالی است که پشت خط زن ایران در بازی آخر هفته دوم مقابل ژاپن به دلیل مصدومیت حضور نداشت؛ وگرنه شاید می توانست حتی به صدر این جدول صعود کند. او همچنین در جدول برترین اسپک‌زن‌ها در رده نهم قرار دارد.

سیدمحمد موسوی که امسال با آمادگی بالایی وارد لیگ ملت ها شد، اما در بازی با ژاپن به خاطر مصدومیت حضور نداشت؛ در رده دوم برترین مدافعان روی تور قرار گرفته است. این بازیکن در جدول برترین سرویس‌زن‌ها نیز در رده هفتم قرار دارد. همچنین پوریا فیاضی در این بخش مثل موسوی با 7 امتیاز سرویس در کنار او قرار گرفته است.

تنها بازیکن ایران که در جدول برترین ها در صدر قرار گرفته، سعید معروف است. پاسور تیم ملی ایران که در هر 6 بازی به صورت ثابت در میدان بوده، با اختلاف صدرنشین بخش پاسورهاست. مغز متفکر ایران که برترین بازیکن هفته اول لیگ ملت ها هم لقب گرفته بود، می تواند این صدرنشینی خود را با ادامه بردهای ایران حفظ کند.


در بخش توپ گیری داخل زمین، محمدرضا حضرت پور، لیبروی ایران در رده چهارم قرار گرفته و میلاد عبادی پور بعد از او پنجم است.
همچنین در بخش برترین دریافت کننده ها میلاد عبادی پور رده چهارم و محمدرضا حضرت پور رده هشتم را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه تان را بنویسید