یکی از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران دستگیر شد

رئیس کلانتری سلیمانیه از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش‌های سطح یک به اتهام زورگیری از خانمی ۵۴ ساله خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ محمود مالمیر در این باره اظهار کرد: ظهر روز گذشته یک مورد زورگیری در خیابان افراسیابی به ماموران کلانتری اعلام شد که در پی آن بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و به محل اعلام شده اعزام شدند. در محل مشخص شد که این فرد یکی از زورگیران سابقه دار است.

وی ادامه داد: شاکی که خانمی ۵۴ ساله بود در این باره به ماموران گفت که مادر متهم همسایه این خانم است. متهم حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر زنگ خانه را زده و وی نیز در را برایش باز کرده است، اما متهم به سویش حمله ور شده و  به زور وارد خانه شده است، پس از آن نیز با گذاشتن چاقویی زیر گلویش وی را مجبور کرده تا ۲۰۰ هزار تومان پول نقد تحویلش بدهد.

رئیس کلانتری سلمانیه با بیان اینکه ماموران به سرعت مخفیگاه این متهم ۳۱ ساله را شناسایی کردند گفت: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی وارد مخفیگاه متهم شدند اما وی در محل حضور نداشت. بنابراین ماموران بررسی‌های لازم را انجام دادند و مشخص شد که متهم قصد دارد از طریق پایانه جنوب تهران به شهرستان برود، بنابراین بلافاصله دو تیم از ماموران عملیات به پایانه مسافربری اعزام شدند. این افراد بررسی‌های لازم را انجام دادند و پس از مدتی چهره متهم را شناسایی کردند  که بالاخره حین بررسی چهره افراد توسط ماموران، متهم شناسایی شد.

بر اساس گزارش پلیس پایتخت، وی طی یک درگیری با ماموران دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

به گفته وی با بررسی سوابق متهم، مشخص شد وی سه سابقه کیفری شامل آدم ربایی، شرکت در درگیری دسته جمعی و حمل مواد مخدر دارد. همچنین در بازرسی بدنی از متهم مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه کشف شد. در حال حاضر نیز متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید