گزارش جی پلاس/ یک اشتباه در انتخاب سرمربی تیم امید

گاف استیلی در معرفی فرهاد مجیدی!/ انتخابی که فدراسیون و کمیته تایید نکردند

معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید از سوی حمید استیلی مورد تایید فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ خبر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید در حالی از سوی حمید استیلی مدیر این تیم مطرح شد که چنین تصمیمی نه تنها با کمیته ملی المپیک بلکه با فدراسیون فوتبال نیز هماهنگ نشده بود.

یک منبع آگاه در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، در این زمینه به خبرنگار جی پلاس گفت: با وجود تمام احترامی که برای فرهاد مجیدی به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال ایران و باشگاه استقلال قائل هستیم اما این انتخاب به هیچ وجه مورد تایید نیست و هیچ هماهنگی هم در این زمینه حداقل با کمیته ملی المپیک یا فدراسیون فوتبال نشده بود.

پیش از فرهاد مجیدی صرفا به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در تیم امید از سوی مهدی تاج - رئیس فدراسیون و استیلی مطرح شده بود اما چون در همین حد بود، واکنش منفی نهادهای مسئول را در پی نداشت. البته تاج پا را فراتر گذاشته بود و حرف از نزدیک بودن سیستم فدراسیون با مجیدی می زد!

مجیدی در حالی حتی نامش در لیست گزینه های هدایت تیم ملی امید کشورمان قرار گرفته بود که هیچ سابقه سرمربیگری ندارد و بعد از آنکه مدتی دستیار وینفرد شفر در استقلال بود بعد از اخراج مربی آلمانی، تنها در چند بازی موقتا هدایت آبی پوشان پایتخت را بر عهده گرفته بود.

مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال پروژه مهم انتخاب سرمربی تیم ملی امید که در مقطع حساس پیش از بازی های انتخابی المپیک 2020 قرار دارد را تا این حد سرسری گرفته و هیچ ملاک و معیار مشخصی برای آن ندارد؛ تا جایی که این تصمیم را به یک شخص، سپرده و حدود اختیاراتش را تا حدی وسعت داده که او به زعم خودش نام سرمربی جدید را در رسانه ها اعلام می کند!

 در حالی است که حسرت عدم راهیابی تیم فوتبال ایران به بازی های المپیک از چهل سال می گذرد، متاسفانه کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم برای چنین امر مهمی، تعطیل است و حمید استیلی هم به تنهایی سراغ انواع مربیان جوان اسم دار می رود تا بلکه با یکی از آنها توافق کند!

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی امید که بیش از یک ماه است با زلاتکو کرانچار سرمربی ناموفق پیشین خود قطع همکاری کرده، اکنون در فاصله حدود 14 ماه تا شروع بازی های المپیک 2020 بعد از عبور سخت از مرحله گروهی مقدماتی، به بخش پایانی انتخابی و کسب سهمیه برای این رقابت ها نزدیک می شود و از این رو حتی یک روز از مقطع کنونی که لیگ برتر هم تعطیل است، برای برگزاری اردوها و تمرینات را نباید از دست بدهد که  می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید