قهرمانی تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران در مسابقات جهانی تایلند

تیم ملی پیشکسوتان فوتبال ایران در آخرین بازی در مقابل انگلیس، با تک گل بازیکن ارزنده یک مازندرانی فاتح مسابقات جهانی در بانکوک تایلند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایران در فوتبال از جمله کشورهایی است که با قدرت در حال پیشی گرفتن از دیگر کشورها و کسب مقام‌های قهرمانی در جهان است و این بار گیشکسوتان فوتبال ایران، با غلبه بر انگلستان در جام جهانی بانکوک، افتخار دیگری بر افتخارات خود افزودند.

پیشکسوتان همواره در هر مقام و شغل و گروهی که قرار دارند؛ از ارزش و بزرگداشت برخوردارند و در ورزش هم بخش قابل توجهی از ورزش به پیشکسوتان اختصاص یافته است که در بخش‌های مختلف با مدال‌آوری برای اریان اسلامی افتخار کسب کردند.

استفاده از تجربه و اندیشه‌های برتر پیشکسوتان در بخش‌های مختلف ورزشی موجب شد تا در اواخر سال گذشته،به دستور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون‌های مختلف ملزم به تشکیل کمیته پیشکسوتان شد تا جوانان و نوجوانان از تجربیات مختلف این افراد بهره‌مند شوند.

در کنار همه این مسائل و توجه به پیشکسوتان ورزشی، در روزهای گذشته تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران با حضور در بانکوک تایلند، و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات نشان داد که هنوز هم می‌توان به تجربه، پابه توپ بودن و کار در عمل آنان امیدوار بود.

چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال پیشکسوتان در بانکوک تایلند برگزار و تیم ملی ایران، با تک گل ابراهیم تقی‌پور، بازیکن ارزنده مازندرانی، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

 

این دوره از مسابقات با حضور بازیکنان ارزنده از سراسر کشورمان ایران اسلامی در تایلند برگزار و مازندرانی‌ها در این دوره از مسابقات با حضور خود گل کاشتند.

 

مسابقات جام جهانی فوتبال پیشکسوتان جهان بانکوک 2019 در حالی برگزار شد که حضور سید مهدی احمدی، شهردار نکا در کنار بازیکنان سرشناس استان مازندران، ابراهیم تقی‌پور، مجتبی ترشیز، مهرداد نعمتی، محسن زاهدی و مجتبی رضایی در مسابقات بانکوک، بیانگر توجه این مسؤول شهری به امر ورزش است.

 

عزت نوروزی و حسین یزدانی هم از بازیکنان سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران هم در این دوره از مسابقات در کادر فنی در کنار وحید مظاهری خواهند بود و صدرا بامتی هم به عنوان مدیر تیم ملی در این مسابقات حضور دارد.

 

چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال پیشکسوتان در بانکوک برگزار و تیم ملی ایران، با تک گل ابراهیم تقی‌پور، قهرمان این دوره از مسابقات در مقابل تیم انگلستان شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید