دو ستاره تیم ملی والیبال، بازی با ژاپن را از دست دادند

طبق اعلام پزشک تیم ملی والیبال ایران، مصدومیت مچ پای محمد موسوی در جریان بازی با آرژانتین تشدید شده و به احتمال زیاد امیر غفور نیز دیدار امروز تیم ملی با ژاپن را از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت مصدومان ایران گفت: در بازی آرژانتین ۳-۴ مصدوم داشتیم. پای آقای معنوی‌نژاد روی پای آقای موسوی رفت و پیچ‌خوردگی پیش آمد که ابتدا مشکوک به ترک خوردگی بودیم اما امروز آزمایشات انجام شد و مشخص گردید که شکستگی نداریم اما او دچار کشیدگی تاندون شده و بازی با ژاپن را از دست می‌دهد اما تلاش می‌کنیم تا به دیدارهای ارومیه برسد.

او درباره وضعیت موسوی تصریح کرد: مصدومیت قدیمی مچ پای آقای موسوی در یک حرکت دوباره تشدید شد و او تحت درمان قرار دارد. تا این لحظه نمی‌توانیم درباره‌ی او قطعی صحبت کنیم و در هنگام گرم کردن، وضعیت او مشخص می‌شود.

افروزی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: پوریا فیاضی نیز مشکل جزئی داشت که برطرف شده و می‌تواند با تصمیم کادر فنی تیم را همراه کند. آقای غفور نیز در جریان ست چهارم دیدار با آرژانتین دچار اسپاسم کمر شدند و تحت درمان قرار دارند اما شانس زیادی برای حضور در دیدار با ژاپن ندارند.

تیم ملی والیبال ایران امروز ساعت ۱۴:۱۰ در آخرین بازی هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی ژاپن (میزبان) خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید