جهانبخش: کسی نمی تواند اسم کی روش را از فوتبال ایران حذف کند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:از فوتبال هلند به انگلیس رفتم و تفاوت زیاد است و پیش بینی کرده بودم که فصل سختی دارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ۵ بر صفر مقابل سوریه در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم هم فوتبال خوبی بازی کردیم و هم بازی را بردیم و مردم لذت بردند و بازی بعدی با کره سخت‌تر است.

وی در مورد جو تیم ملی و اینکه تغییری نسبت به زمان کی روش داشته یا نه گفت: بازیکنان که همان نفرات هستند و چند بازیکن جدید هم اضافه شدند ولی کی روش زحمات زیادی برای تیم ملی ایران کشیدند و کسی نمی‌تواند اسم او را از فوتبال ایران حذف کند و خاطرات خوبی که از خودش گذشته است. در فوتبال اما هر آمدنی یک رفتنی دارد و با ویلموتس شرایط جدیدی را در تیم ملی شروع کردیم و به عنوان بازیکن وظیفه مان است که عملکرد خوبی داشته باشیم.

جهانبخش در مورد اینکه خیلی ها  دوست داشتند که شما گلزنی کنید در لیگ انگلیس اظهار داشت: فصل اول فصل یادگیری بود از فوتبال هلند به انگلیس رفتم و تفاوت زیاد است و پیش بینی کرده بودم که فصل سختی دارم فصل پرفراز و نشیب داشتم و سعی کردم خیلی چیزها یاد بگیرم و خیلی تجربه ها کسب کردم در هلند هم در فصل اول سختی زیاد داشتم و با شرایطی که داشتم تلاش کردم تجارب زیادی به دست بیاورم و خواسته مردم طبیعی است و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در فوتبال انگلیس باشم.

جهانبخش در مورد درگیری که با واکر داشت گفت: درگیری خیلی بزرگنمایی شد و بزرگ جلوه داده شد ولی از نظر من تمام شد از من عذرخواهی کرد و در آخرین بازی که در خانه داشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید