حرف های سرمربی پس از پیروزی ۵ گله مقابل سوریه؛

ویلموتس: در خط دفاع آنطور که انتظار داشتم نبودیم/ سن و سال ملاک کنار گذاشتن بازیکنان از تیم ملی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:از تماشاگران تشکر می‌کنم که بین آنها چند بازیکن سابق تیم ملی هم بودند و خیلی خوب است که بازیکنان سابق تیم ملی هم کنار تیم باشند و به تیم کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ویلموتس بعد از پیروزی ۵ بر صفر مقابل سوریه در دیداری دوستانه در نشست خبری گفت: ( او ابتدا به زبان فارسی به خبرنگاران سلام کرد.) امروز بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم منسجمی را در زمین دیدم و توانستیم در همه خطوط دفاعی، میانی و حمله خوب کار کنیم. البته در بازگشت ها در خط دفاع آنطور که انتظار داشتم نبودیم. ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و توپ را خوب پخش کرد و گل های زیبایی زدیم که باعث زیباتر شدن بازی شد. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که بین آنها چند بازیکن سابق تیم ملی هم بودند و خیلی خوب است که بازیکنان سابق تیم ملی هم کنار تیم باشند و به تیم کمک کنند.

* انصاری فرد خیلی خوب دوید

سرمربی تیم ملی افزود: بحث دیگری که خیلی مهم بود خیلی از بازیکنان ما چند هفته بود که پابه توپ نشده بودند اما من از همه آنها راضی هستم و از همه بازیکنان راضی هستم. آنها خیلی خوب تلاش کردند بخصوص انصاری فرد که خیلی خوب دوید اگرچه گل نزد اما قرار نیست که بازیکنان همیشه گل بزنند. ما در فاصله چند روز دیگر با کره جنوبی بازی داریم که مسافت سفر و خستگی سفر را هم داریم. با همین سیستم که سیستم خوبی هم بود بازی بعدی را انجام می دهیم.

* از کل بازی راضی هستم

ویلموتس در مورد اینکه خط دفاع ما تمرکز زیادی نداشت و خود شما هم به این مساله اشاره کردید گفت: البته این که به تناسب بازیکنانی که در اختیار داریم می توانیم سیستم را بچنیم  سعی کردیم هافبک ها نفوذ کنند و به مهاجمان کمک کنند به همین دلیل می گویم انصاری فرد خوب بازی کرد زیرا او پرسینگ می کرد و وینگر های ما هم خوب می توانستند به خط حمله اضافه شوند، فاصله بین شماره ۹ و ۴ ما فاصله ۴۰ متری بود. نکاتی در این بازی بود البته من از کل بازی راضی هستم و باید فیلم بازی را ببینم و آنالیز دقیق تری داشته باشم.

*فی البداهه کسی را خط نمی زنم

وی در مورد اینکه باید منتظر باشیم که بعد از این دو بازی با برخی از بازیکنان تیم ملی خداحافظی کنید زیرا برنامه بلند مدت برای حضور در جام جهانی دارید گفت: مسلما کسی را کنار نخواهم گذاشت به این دلیل که در قبل در تیم ملی بوده بلکه به سطح بازی و کارایی آنها نگاه می کنم که ببینم چه کسی کنار می گذاریم و چه کسی را نگه می داریم در بلژیک هم در مقعطی ۹ بازیکن مصدوم داشتم و یکی از بازیکنان مسن را به میدان فرستادم که عملکرد خوبی داشت و فی البداهه کسی راخط نمی‌زنم، بنابراین سن و سال ملاکی برای نبودن در تیم ملی نیست.

*در پست چپ دستم خیلی باز نیست

ویلموتس در مورد اینکه درخواست یک اردو از فدراسیون فوتبال کرده است گفت: از آنجایی که ما وارد کشوری می شویم و پتانسیل بازیکنانش را نمی‌شناسیم باید از همه امکاناتش بهره بگیرید تا بهترین ها را دعوت کنیم به همین دلیل می خواهیم بازیکنان زیر ۲۳ سال را هم ببینم حتی امروز یک بازیکن ۱۸ ساله را به میدان فرستادم و با اقای ساکت صحبت کردم و ایشان قول دادند که اردویی داشته باشیم که بازیکنان مختلف از زیر ۲۳ سال هم باشند تا در یک رقابت سالم بازیکنان مختلف را جذب کنیم. در پست چپ دستم خیلی باز نیست و فقط محمدی را دارم و دوست دارم بازیکنان بیشتری داشته باشم و این اردو می تواند به تیم ملی کمک کند و من با امکانات لوکس برای تیم ملی موافق هستم.

دیدگاه تان را بنویسید