در دیداری دوستانه؛

پیروزی 5 بر صفر ایران برابر سوریه/ خودنمایی طارمی مقابل چشمان ویلموتس

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی تیم سوریه را با نتیجه‌ای پُرگل شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین تجربه حضور مارک ویلموتس روی نیمکت کشورمان از ساعت 19:45 امشب (پنجشنبه) در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با پیروزی5 بر صفر تیم ایران به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 30، مهدی طارمی در دقایق 37، 57 و 77 و اللهیار صیادمنش در دقیقه 88 گل‌های تیم ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی (محمد حسین کنعانی‌زادگان-54)، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (سعید عزت‌الهی-68)، کریم‌ انصاری‌فرد (اللهیار صیادمنش-80)، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی-62)، وحید امیری (مسعود شجاعی-65)، رامین رضاییان (وریا غفوری-77) و مهدی طارمی.

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، عمرو المیدانی، خالد المبیض (احمد اشکار)، شیب العلی (احمد دیب-46)، علاء الشبلی (عبدالملک عنیزان - 45)، مؤید سمیر عجان، محمود المواس، محمد المرمور (حمید میدو-46)، عمر السوما، محمد الوکید (فیرس الخطیب-58) و تامر حاج محمد.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی بر عهده دارد.

نیمه اول/ ایران 2 - سوریه 0

دقیقه 2 : اولین موقعیت جدی بازی روی پاس در عرض رامین رضاییان و ضربه کریم انصاری‌فرد برای ایران خلق شد که این فرصت با عکس‌العمل خوب دروازه‌بان سوریه برگشت داده شد.

دقیقه 15: بازی در این دقایق بیشتر در وسط زمین دنبال و تلاش دو تیم منجر به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها نمی‌شد.

دقیقه 20: ضربه محکم محمود المواس از پشت محوطه جریمه از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال بازیکنان سوریه از جناح چپ با ضربه سر خطرناک عمر السوما همراه شد که توپ این بازیکن به صورت خطرناک از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه 30: پاسکاری خوب بازیکنان ایران توپ را پشت مدافعان سوریه به علیرضا جهانبخش رساند که این بازیکن به زیبایی با یک بغل پا، گل اول ایران را وارد دروازه سوریه کرد.

دقیقه 37: یک، دو زیبای مهدی طارمی و کریم انصاری در پشت محوطه جریمه، طارمی را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سوریه قرار داد که این بازیکن به زیبایی با کنار گذاشتن احمد مدنیه گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 40: علیرضا فغانی اولین کارت زرد بازی را به عمرو المیدانی از تیم سوریه نشان داد.

دقیقه 1+45: شوت مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه در دستان دروازه‌بان سوریه آرام گرفت.

نیمه دوم/ ایران 5 - سوریه0

دقیقه 50: پاس تند رضاییان از داخل محوطه جریمه سوریه به شکل خطرناک از مقابل کریم انصاری‌فرد عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 57: سانتر وحید امیری روی خط شش قدم محوطه جریمه سوریه با ضربه سر مدافعان این تیم همراه شد که در ادامه مهدی طارمی روی ریباند به زیبایی با یک ضربه قیچی برگردان گل سوم شاگردان ویملوتس در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 63: علیرضا بیرانوند ضربه فیرس الخطیب را با نوک انگشتان راهی کرنر کرد.

دقیقه 72: ارسال احسان حاج‌صفی را مهدی طارمی با ضربه سر از روی دروازه سوریه به بیرون فرستاد.

دقیقه 75: بازهم ارسال بازیکنان ایران داخل محوطه جریمه به مهاجمان کشورمان رسید که این‌بار نوبت انصاری‌فرد بود که ضربه سر خود را به بیرون بزند.

دقیقه 76: پاس در عمق سعید عزت‌الهی بازهم انصاری‌فرد را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که این بازیکن با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد و احمد مدنیه توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 77: کرنر ارسالی احسان حاج‌صفی را مهدی طارمی به یک ضربه سر تبدیل به گل چهارم ایران و گل سوم خودش در این بازی کرد.

دقیقه 83: اللهیار صیادمنش موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سوریه را با ضربه بی‌دقت از دست داد.

دقیقه 88: اللهیار صیادمنش تنها پس از چند دقیقه حضور در زمین روی یک کرنر گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 90: عمر السوما فرصت تک به تک با بیرانوند را از دست داد.

دیدگاه تان را بنویسید