گزارش جی پلاس؛

حاشیه های بازی ایران و سوریه/ غیبت دروازه بان استقلال و آزمون در بازی + عکس

تیم ملی ایران و سوریه از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم های ملی ایران و سوریه از ساعت 19:45 در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

حدود دو هزار هوادار ایرانی از این دیدار استقلال کردند و با سوت و شیپور از قبل از بازی هیجان خود را برای این دیدار دوستانه نشان دادند.

اسپینوسی به همراه بیرانوند، نیازمند و عابدزاده زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا زیر نظر مربی فرانسوی بدن های خود را گرم کنند.

سید حسین حسینی در تمرین پیش از بازی با سوریه حضور نداشت. علت این موضوع اعلام نشده است. حسینی بعد اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، جایگزین مظاهری شد که به دلایل شخصی نمی توانست در تیم ملی حضور یابد. 

تعدادی از تماشاگران با پیراهن های استقلال و پرسپولیس و تعدادی هم با پیراهن های تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

تعدادی از تماشاگران استقلال و پرسپولیس به محض حضور بازیکنان در زمین بازیکنان تیم های محبوب خود را تشویق کردند. این تعداد از تماشاگران استقلالی ها و پرسپولیسی های تیم را تشویق کرده و شعارها به باشگاه ها کشید.

دو عدد پرچمی حدودا پنج متری روی سکوهای مربوط به هواداران تیم ملی ایران پهن شده است. 

بازیکنان ثابت و ذخیره ایران در دو گروه مختلف به گرم کردن بدن های خود پرداختند. مارک ویلموتس با لباس رسمی در وسط زمین نظاره گر کار شاگردانش بود. 

خسرو حیدری با حضور در جایگاه ویژه بازی ایران و سوریه را از نزدیک تماشا کرد. 

سردار آزمون هم در این دیدار غایب است. نام او در فهرست تیم ملی ایران برای بازی با سوریه وجود ندارد.

خسرو حیدری، فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی، حمید استیلی و ابراهیم صادقی از چهره های فوتبالی حاضر در ورزشگاه آزادی بودند.

با گذشت دقایقی از بازی، شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه به 9 هزار نفر رسید. 

تیم ملی فوتبال ایران صفر - سوریه صفر

از تشویق ویلموتس تا تعطیلی دوربین عنکبوتی/  مجیدی میهمان ویژه بازی شد

در دقایق نخست نیمه دوم مهدی طارمی با ضربه قیچی برگردان بسیار زیبا و دقیق گل دوم خودش و سوم تیم ملی را به ثمر رساند. پیش از این اقدام طارمی برای گلزنی، علیرضا جهانبخش در اقدامی مشابه اقدام به زدن گل کرد که توپ بالاتر از پای او بود تا این فرصت نصیب طارمی شود.

بعد از این گل ویلموتس به سمت نیمکت تیم ملی ایران رفت و با سایر نیمکت نشان به خوشحالی پرداخت. او همچنین مهدی طارمی را مورد تشویق خود قرار داد.

دیدار تیم های ملی ایران و سوریه در شرایطی در حال برگزاری است که یک زوج دانشجوی سوریه ای با حضور در ورزشگاه این مسابقه را تماشا می کنند.

کریم انصاری فرد در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه بان سوری را پشت سر بگذارد که با آه و حسرت نیمکت نشینان همراه بود اما ویلموتس بدون توجه به این موقعیت دست به تعویض دیگری زد. او بعد از گل چهارم ایران هم خوشحالی نکرد و کماکان در کنار خط محوطه فنی زمین بازی را نظاره کرد.

مهدی طارمی در این دیدار سومین گل خودش را به ثمر رساند و هت تریک کرد تا بازیکنان تیم ملی به او تبریک گویند.

برخی هواداران برای خودداری از ازدهام در خروجی های ورزشگاه آزادی، از دقیقه 80 و به صورت خودجوش اقدام به تخلیه سکوها کردند.

حمید استیلی قبل از اتمام بازی، برای خودداری از مواجهه با سوالات خبرنگاران درباره تیم ملی امید، با سرعت از ورزشگاه آزادی خارج شد.

اللهیار صیادمنش به عنوان یکی از جوان ترین فوتبالیست ها تاریخ تیم ملی فوتبال موفق به گلزنی شد که سایر بازیکنان به او تبریک گفتند. او سپس سمت ویلموتس آمد و از او تشکر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید