سرمربی جدید تیم ملی در تدارک اردو برای ملی پوشان در تیر ماه

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان به دنبال برپایی اردویی در ماه آینده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در سال 98 و با حضور مارک ویلموتس از 12 خردادماه در تهران آغاز شده و تا 21 خردادماه و دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت. ملی‌پوشان کشورمان که امروز (پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف سوریه می‌روند، در حال ارزیابی شدن توسط کادرفنی جدید هستند تا ویلموتس و دستیارانش به شناخت خوبی از بازیکنان ملی‌پوش ایرانی برسند.

سرمربی جدید و بلژیکی تیم ملی، با توجه به اینکه باید تیمش را از ماه سپتامبر (شهریورماه) درگیر رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر کند، برای شناخت بهتر از بازیکنان ایرانی، قصد دارد اردوی دیگری را هم در ماه آینده برپا کند. ویلموتس از فدراسیون فوتبال درخواست برپایی اردویی در تیرماه را داشته که این اردو در حال هماهنگی و برنامه‌ریزی توسط فدراسیون فوتبال است که نیاز به هماهنگی با باشگاه‌ها دارد.

گفتنی است که تیرماه جزو فیفادی‌های رسمی فیفا محسوب نمی‌شود، اما با توجه به برگزاری کوپا آمه‌ریکا و جام ملت‌های آفریقا تیم‌های ملی قاره‌های آمریکای جنوبی، آفریقا و همچنین دو تیم قطر و ژاپن به دلیل حضور در کوپا آمه‌ریکا درگیر مسابقات رسمی خواهند بود. از این‌رو و با توجه به اینکه مسابقات ملی در این دو تورنمنت تا 13 جولای (22 تیرماه) ادامه دارد، ویلموتس هم به دنبال برپایی اردویی در این بازه زمانی است تا به شناخت بهتری از بازیکنان دست یابد. هرچند ممکن است برخی لژیونرها نتوانند در این اردو حضور پیدا کنند که در این صورت بازیکنان داخلی بیشتری می‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا، 17 جولای (26 تیرماه) برگزار خواهد شد که این مراسم در دوحه قطر یا کوالالامپور مالزی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید