در گفت و گو با جی پلاس؛

داورزنی: موفقیت های والیبال ادامه دارد/ پاسدار بیت امام خمینی (س) بودم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نتایج خوب تیم ملی والیبال ادامه دار است گفت: تیم ملی با مشکلات زیادی راهی رقابت‌های چهانی شد اما به لطف اراده و آمادگی ورزشکاران نتایج خوبی کسب کردیم که ادامه‌دار است. باید موانع موجود را رفع کنیم که تیم بدون مشکل باشد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا داورزنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره تجدید میثاق ورزشکاران با آرمان های امام راحل و دیدار صمیمانه با یادگار گرامی ایشان گفت: این دیدار از دو منظر برایم لذت بخش بود. بنده سال ۵۹ پاسدار محل بیت حضرت امام (س) بو‌دم. از طرفی دیدار با نوه امام خمینی (س) برای خودم لذت بخش بود چون هر سال توفیق دارم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به خدمت ایشان برسم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: جامعه ورزش هر ساله در چنین روزهایی به جماران مشرف می شوند و تجدید میثاق می کنند. ورزشکاران در صحنه های مسابقات و در آوردگاه های آسیایی و جهانی به نمایندگی از ایران اسلامی شرکت می کنند و در همه جای دنیا ایران اسلامی بدون حضور امام خمینی (س) معنی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی نهضت، بیانگر علاقه مردم به امام است. با وجود تمام تهدید‌ها، نفس قدسی امام راحل به گونه ای است که مردم روز به روز مستحکم تر و مقاوم تر می شوند. امام به ما یاد داد که شکست ناپذیر باشیم.

داورزنی درباره موفقیت تیم ملی والیبال در سه بازی نخست لیگ ملت‌های والیبال نیز گفت: والیبال نمونه ای از توانمندی جوانان این مرز و بوم است. تیم ملی والیبال نشان داد با اراده، تلاش و برنامه ریزی می‌توانند به اوج قله افتخار برسند. ملت می‌داند چهار دهه در شدیدترین تحریم‌ها هستیم. کشورها می دانند علی رغم تحریم ها جوانان موفقی داریم. جوانان عضوی از این جامعه هستند. ما در زمینه‌های مختلف از قبیل نانو تکنولوژی و انرژی هسته ای پیشرفت کردیم.

رییس اسبق فدراسیون والیبال با بیان اینکه عملکرد مثبت تیم ملی والیبال ادامه دار است، افزود: تیم ملی با مشکلات زیادی راهی رقابت‌های جهانی شد اما به لطف اراده و آمادگی ورزشکاران نتایج خوبی کسب کردیم که ادامه‌دار است. باید موانع موجود را رفع کنیم که تیم بدون مشکل باشد.

وی درباره برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته های گوناگون نیز تاکید کرد: تمام فدراسیون هایی که امکان حضور ورزشکاران شان در المپیک را دارند، در ستاد بازی های المپیک برنامه می دهند.

داورزنی در واکنش به این سوال که برنامه این ستاد مربوط به صعود است یا قهرمانی در المپیک گفت: از فرایند کسب سهمیه و از آمادگی تیم ها برای کسب نتایج بهتر در المپیک حمایت می‌کنیم .

 

دیدگاه تان را بنویسید