تامین ۱۹۶ قلم دارو و تجهیزات پزشکی برای مراسم ارتحال امام(س)

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ۱۹۶ قلم دارو و تجهیزات پزشکی از سوی این معاونت به مراسم ارتحال امام ارسال خواهد شد که بیشتر داروها از داروهای جنرال (عمومی) مانند مسکن و آنتی بیوتیک ها هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرزاد پیرویان افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده، دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در مراسم رحلت امام خمینی (س) مشخص شده و این معاونت با همکاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه جهت تامین و تهیه آنها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل کمیته بهداشت و درمان مراسم ارتحال امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دو درمانگاه صحرایی مجزا جهت مراجعه زنان و مردان در محل مراسم برپا کرده است و داروها وتجهیزات جهت استفاده در درمانگاه ها ارسال می شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت داروخانه های تحت پوشش دانشگاه در تعطیلات چهار روزه خرداد گفت: داروخانه های روزانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ایام تعطیلات خرداد ماه تعطیل هستند اما در برخی مواقع و در صورت عدم وجود داروخانه شبانه روزی در یک منطقه، داروخانه روزانه موجود در منطقه مورد نظر موظف است به ارائه خدمات بپردازد.

پیرویان افزود: داروخانه های روزانه مدنظر مجوز لازم را از این معاونت برای فعالیت در روزهای تعطیل دریافت کرده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: داروخانه های شبانه روزی نیز مانند تمام روزهای سال و بدون تعطیلی و وقفه آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

وی با توصیه به هموطنان تاکید کرد: افراد دارای بیماری های قلبی و ریوی، داروهای مورد نیاز کودکان و سایر بیماری های حساس بهتر است از کافی بودن داروی خود مطمئن بوده یا قبل از تعطیلات اقدام به تهیه داروی مورد نیاز خود نمایند که مشکلی ایجاد نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید