نجفی: پس از قتل میترا می خواستم از بالکن بپرم

حدود ساعت یازده امروز ۱۲ خرداد، محمدعلی نجفی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به نظر می‌رسد قرار است آخرین دفاعیات او در پرونده در مرحله بازپرسی اخذ و ثبت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حدود ساعت یازده امروز ۱۲ خرداد، محمدعلی نجفی به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به نظر می‌رسد قرار است آخرین دفاعیات او در پرونده در مرحله بازپرسی اخذ و ثبت شود.

این یعنی پرونده به زودی با صدور کیفرخواست، برای شروع محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده می‌شود که این مساله می‌تواند پرونده قتل میترا استاد را به یکی از سریع‌ترین پرونده‌های جنایی از نظر تحقیق و محاکمه تبدیل کند.

علاوه بر متهم پرونده، ‌خانواده میترا استاد نیز در دادسرا حضور یافتند و گفته می‌شود که شکایت خود مبنی بر درخواست قصاص برای نجفی را به دادسرا ارایه داده‌اند. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز گزارش خود مبنی بر تایید سلامت روحی و روانی متهم در لحظه ارتکاب جنایت را به بازپرس پرونده ارایه کرده است.

 یک منبع آگاه از جزئیات بازسازی صحنه قتل میترا استاد در برج آرمیتا گفت و توضیح داد: آن روز آقای نجفی بعد از اینکه نحوه شلیک گلوله به سمت مقتول و قتل او را توضیح داد گفت که پس از قتل به بالکن آپارتمان رفته تا خودش را به پایین پرت و خودکشی کند اما به خاطر اعتقاداتش ترسیده و منصرف شده و پس از آن خانه را ترک کرده و به قم رفته است.

در قم فردی به سمت او می‌رود و پس از سلام و علیک مدعی می‌شود که وی را شناخته و درخواست گرفتن عکس سلفی می‌کند که نجفی نیز قبول می‌کند.

این منبع آگاه ادامه می‌دهد: نجفی می‌گوید که پس از آن به سر مزار پدر و پدربزرگش می‌رود و کمی بعد فردی او را می‌بیند و به وی تسلیت می‌گوید که آقای نجفی شوکه می‌شود و می‌پرسد برای چه؟ و آن فرد می‌گوید به خاطر مرگ همسرتان.

در آنجا نجفی متوجه می‌شود که خبر حادثه به سرعت پیچیده و تصمیم می‌گیرد راهی اداره آگاهی تهران شده و خودش را تسلیم کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید