گزارش جی پلاس؛

ویلموتس رویه کی روش را تغییر داد/ هشدار برای بازیکنان مصدوم و بدون تیم!

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران نخستین فهرست بازیکنان مدنظر خود برای تیم ملی را منتشر کرد که چند بازیکن مهم در این لیست دیده نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ مارک ویلموتس نهایتا روز پنج شنبه فهرست بازیکنان خود برای دو دیدار دوستانه با سوریه و کره جنوبی را منتشر کرد.

او در این فهرست بازیکنان آماده را مدنظر قرارداده و از بین ملی پوشان حاضر در جام جهانی و جام ملت های آسیا 25 نفر را دعوت کرده است. با این حال بازیکنانی مانند قدوس، دژاگه و عزت اللهی در این فهرست دیده نمی شوند.

بلافاصله بعد از انتشار فهرست تیم ملی، پرهام خانلری علت این موضوع را مصدومیت بازیکنان فوق عنوان کرد و گفت که آن ها در حال به مداوای مصدومیت خود می پردازند.

ویلموتس در حالی بازیکنان مصدوم را به تیم ملی دعوت نکرده که کی روش در هشت سال حضورش در تیم ملی اعتقاد زیادی به مداوای بازیکنان مصدوم زیر نظر کادرفنی پزشکی تیم ملی داشت. او معتقد بود بازیکنان حتی در بهترین تیم های اروپایی هم باید در تیم ملی درمان شوند تا او اشراف کامل رو بازیکنان تیمش داشته باشد.

با این حال ویلموتس که با همان کادر پزشکی کار می کند، اعتقادی به درمان بازیکنان مصدوم ندارد و در نخستین اقدام خود این موضوع را نشان داد.

با توجه به این موضوع، به نظر می رسد ویلموتس برخلاف کی روش علاقه ای به حفظ آمادگی بازیکنان بدون تیم نداشته باشد. درست در نقطه متقابل این موضوع کی روش بارها بازیکنانی مانند دژاگه، رضاییان و ... را به دلیل نداشتن تیم، به تیم ملی دعوت می کرد.

دیدگاه تان را بنویسید