پیشکسوت پرسپولیس: هر چیزی که به ذهن‌شان خطور می‌کند بیان می‌کنند و باعث ایجاد حاشیه می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس طی 120 دقیقه از دیدار نیمه نهایی جام حذفی حاکم مطلق توپ و میدان بود و سپاهان طوری بازی می‌کرد که انگار تیم شانزدهم جدول لیگ برتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل حلالی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان گفت: یکی از پرهیجان‌ترین مسابقات چند سال اخیر فوتبال ایران را دیدیم بازی بسیار زیبایی بود و از دقیقه یک تا ۱۲۰ پرسپولیس حاکم مطلق توپ و میدان بودیم. تنها بازی بود که به لحاظ فنی سپاهان چیزی برای گفتن نداشت. پرسپولیس دو ضربه به تیر دروازه زد و بیش از ۱۰ موقعیت هم درون بازی به دست آورد. سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که به هیچ وجه درست نبود.

وی افزود: بازیکنان سپاهان اگر فیلم بازی را ببینند از نوع رفتارهای خود خجالت می‌کشند. آنها ناراحت شدند که چرا دو بازیکن اخراج شده اما داور می‌توانست ۲-۳ نفر دیگر از این تیم را اخراج کند باید به پرسپولیس دست‌مریزاد گفت که با این فشار و مسائل روانی بابت بلیت فروشی، جایگاه هواداران و زد و خورد تماشاگران به وجود آوردند اینقدر خوب کار کردند و از لحاظ فنی کاملاً بر سپاهان مسلط بودند سپاهان به شکلی بازی می‌کرد که انگار تیم شانزدهم جدول است و تنها به دنبال اوت دستی و ضربات شروع مجدد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: بازیکنی که آن صحبت‌ها را در تهران انجام داد و باعث تحریک هواداران شد و تیم خودشان گل زد و باعث حذف سپاهان شد. بازیکنی که می‌گوید اگر هواداران به اصفهان بیایند خون‌شان پای خودشان است گل به خودی می‌زند و این کار خدا است. بازیکن چه حقی دارد چنین حرفی بزند. خدا را شکر حق به حق‌دار رسید و فقط افسوس از این داریم که چرا گل‌های بیشتری در این مسابقه به ثمر نرسید. در بازی که پرسپولیس به راحتی می‌توانست برنده شود در نهایت با گل دقیقه ۱۲۰ به فینال صعود کرد و با شایستگی به چیزی که استحقاقش را داشت دست یافت.

وی در پاسخ به این سؤال که قبل از برگزاری این بازی تنش‌های زیادی وجود داشت، خاطرنشان کرد: متأسفانه تنش‌هایی که اتفاق افتاد و از قبل از بازی حواشی بازی زیادی به وجود آورد یک بازیکن نباید به خودش اجازه بدهد که در مورد خون و خون‌ریزی صحبت کند. متأسفانه فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است و بازیکنان هر چیزی که به ذهن‌شان خطور می‌کند بیان می‌کنند و باعث ایجاد حاشیه می‌شوند. همین بازیکنان اگر هزار تومان از پولشان را نگیرند علیه باشگاه‌شان مصاحبه می‌کنند. بخشی از حواشی بازی به دلیل مصاحبه این بازیکن بود و باعث شد فردی مثل من که عادت ندارم در مورد افراد صحت کنم این حرف‌ها را علیه او مطرح کنم. این بازیکن باید بداند در حدی نیست که بخواهد علیه هواداران و تیم پرسپولیس صحبت کند و در آخر هم کار خدا باعث شد گل برتری پرسپولیس را به خودشان بزند.

وی در مورد عملکرد داور در این مسابقه تصریح کرد: داور در این مسابقه بسیار ضعیف عمل کرد او دو بازیکن سپاهان را به درستی اخراج کرد اما بعد از این اتفاق سوتش به سود سپاهان بازگشت. ما اگر به دنبال فوتبال حرفه‌ای هستیم باید معذوریت‌ها را کنار بگذاریم. در نهایت پرسپولیس نشان داد تیم بزرگی است و توانست در یک بازی مهم به برتری برسد و راهی فینال شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید