منصوریان: می‌توانستیم النصر را شکست بدهیم

سرمربی ذوب آهن گفت: با هدف سرگروهی و پیروزی در این بازی حاضر شدیم و می‌توانستیم النصر را شکست دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان پس از صعود تیمش به عنوان تیم نخست از گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. با هدف سرگروهی و پیروزی در این بازی حاضر شدیم و حتی می‌توانستیم النصر را شکست دهیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. النصر هم موقعیت‌هایی روی دروازه ما داشت که با درخشش محمد باقرصادقی به گل تبدیل نشد و امروز او مثل رشید مظاهری در دیدارهای گذشته درخشید و بهترین بازیکن میدان شد.

وی با بیان اینکه آرزوی ما سربلندی ایران است تصریح کرد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای ذوب آهن در لیگ برتر ایران بودیم و مسابقات را با نتایج خوبی به پایان بردیم. همچنین تمرکز ما روی مسابقات آسیایی هم بود و خدا را شکر مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

منصوریان با بیان اینکه ما دوست داریم در خانه بازی کنیم که حمایت هواداران ذوب آهن را هم داشته باشیم عنوان کرد: احتمالا با تیم الاتحاد عربستان در این ورزشگاه دوباره مسابقه خواهیم داد و از ایرانی‌های مقیم قطر و امارات و رسانه‌ها می‌خواهیم ما را تنها نگذارند و در مسابقات 14 و 21 مرداد حمایت‌مان کنند.

سرمربی ذوب آهن ضمن تشکر از از ایرانیان حاضر در قطر که ذوب آهن را در مقابل النصر حمایت کردند گفت: این موفقیت را به مردم ایران، هواداران عزیز، پرسنل شرکت سهامی ذوب‌آهن و رسانه‌ها که نقش پررنگی در این موفقیت داشتند تقدیم می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید