عابدزاده: ویلموتس مربی خیلی بزرگی است

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران گفت: اگر همه با هم در کنار این سرمربی باشند می‌توانند کمک کنند و نتایج ما روز به روز بهتر می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ احمدرضا عابدزاده در مراسم جشن تولدش گفت: واقعاً خوشحال شدم سورپرایزی برای من شد. دوستان زحمت کشیدند و بازیکنان دیگر را دیدم و برای من شیرین بود و فکرم دوباره به زمین برگشت. 

 

وی در ادامه گفت:‌من هنوز در محیط ورزش هستم و خوشبختانه آکادمی دارم که برای بچه‌ها بیشتر کار می‌‌کنم. در حال درست کردن یک تیم هم هستم که بتوانم در تهران یک کار مثبت انجام بدهم. بازی‌هایی که باشگاه‌ها و لیگ‌ها برگزار می‌شود را نگاه و بررسی می‌کنیم. 

عابدزاده در خصوص پرسپولیس گفت: قهرمانی این تیم را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله قهرمانی دوم را در جام حذفی به دست بیاورد تا مردم خوشحال شوند. واقعاً خوشحالم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی یک روز دو روز کار نمی‌کند. پنج ماه است که این مسئله را بررسی می‌کند آقای تاج خیلی زحمت کشیده و کار می‌کند. برنامه‌هایشان را همه می‌دانند که خوب است و من فکر می‌کنم ویلموتس مربی خیلی بزرگی است و جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی و بازی‌های دیگر را حتماً می‌بیند و این باعث افتخار ما است که چنین مربی خوب داریم. همه رسانه‌ها باید کمک کنند چون اگر همه با هم در کنار این سرمربی باشند می‌توانند کمک کنند و نتایج ما روز به روز بهتر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید