پیروزی نادال و فدرر در دور سوم رولان گاروس

مرد شماره دو و سه جهان توانستند با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم تنیس رولان گاروس صعود کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  در روز چهارم تنیس رولان گاروس دیدارهای دور دوم برگزار شد و تنیسور های مطرح توانستند حریفان خود را شکست دهند.

در یکی از مهمترین بازی ها رافائل نادال برابر یانیک مادن قرار گرفت و با پیروزی قاطع ۳ بر صفر به دور بعد صعود کرد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر یک پیروز شد، ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند و در ست سوم ۶ بر ۴ حریف آلمانی اش را شکست داد.

در دیگر بازی راجر فدرر برابر اوته قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره ۳ جهان در یک رقابت نزدیک با حریف آلمانی اش سه ست را به نفع خود به پایان رساند. او در ست اول ۶ بر ۴ پیروز شد، در ست دوم ۶ بر ۳ حریف خود را شکست داد و در ست سوم با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد.

استفانوس سیتسیپاس نیز توانست با شکست ۳ بر یک هوگو دلین به دور دوم صعود کند. تنیسور یونانی در حالی که ست نخست از حریفش پیش بود در نهایت ۶ بر ۴ شکست خورد. مرد شماره ۶ جهان در ادامه جبران کرد و توانست با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ پیروز شود.

در این روز استن واورینکا برابر کریستین گارین قرار گرفت و بر خلاف بازی قبل خود توانست به راحتی حریفش را شکست دهد. تنیسور سوییسی در ست نخست ۶ بر یک پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود تمام کرد. او در ست سوم هم ۶ بر صفر پیروز شد و به دور دوم راه یافت.

دیدار کی نیشیکوری و سونگا با پیروزی ۳ بر یک تنیسور ژاپنی به پایان رسید. مرد شماره ۷ جهان ست نخست را ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در ادامه با نتایج مشابه ۶ بر ۴ پیروز این دیدار شد.

دیوید گوفین، موتت، لوندرو، دیه ر، ماهوت و رود نیز با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر کوکوا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره ۲ جهان هر دو ست را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

استفنز، موگوروسا، سواستووا، کانپی، اسویتولینا، کودرمتووا، هرکوگ، سوارس ناوارو، مارتیچ و وندروسووا با شکست حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

دیدگاه تان را بنویسید