گزارش جی پلاس/ پیشنهاد ویژه از ترکیه و چین

چرا روزبه چشمی با الاهلی قرارداد نبست؟!

روزبه چشمی پیشنهادهایی ویژه از ترکیه و چین دریافت کرده و همین باعث شده تا امضای قرارداد با الاهلی را به تأخیر بیاندازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قرارداد روزبه چشمی با استقلال به پایان رسیده و او به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه‌های مختلفی مذاکره کرد. باشگاه‌هایی که در رأس آن‌ها الاهلی قطر حضور دارد. الاهلی به قدری به چشمی نزدیک شده بود که حتی رسانه‌های قطری هم این انتقال را قطعی دانسته و مدافع-هافبک فصل قبل استقلال را دومین بازیکن ایرانی این تیم معرفی کردند.

بعد از چند روز حالا خبر می‌رسد که چشمی با الاهلی قراردادی امضا نکرده و قصد دارد تا تیم بعدی خود را بعد از دو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سوریه و کره‌جنوبی انتخاب کند. یکی از دلایل تعلل چشمی، پیشنهادهایی است که طی روزهای اخیر به دست او رسیده. پیشنهادهایی که گفته می‌شود متعلق به یک باشگاه مطرح از سوپرلیگ ترکیه و همچنین باشگاهی در چین است.

JamNewsImage10270340

قرار بود الاهلی رقمی در حدود 1/5 میلیون دلار برای چشمی هزینه کند اما حالا باشگاه ترکیه‌ای پیشنهاد بهتری ارائه کرده و چون یک لیگ اروپایی است، چشمی را تحت تأثیر قرار داده. البته پیشنهاد چینی ها هم دست‌کمی از درخواست ترکیه‌ای ندارد و همین مسئله باعث شده تا امضای قرارداد مدافع-هافبک استقلال با الاهلی به تأخیر بیافتد.

باید ببینیم در نهایت چشمی پیراهن کدام تیم را بر تن کرده و در چه لیگی پا به توپ خواهد شد. نکته‌ی مهم و قطعی اینکه او از استقلال جدا شده و دیگر به این تیم برنمی‌گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید