رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد؛

با عاملان رقص در یکی از مدارس مهاباد برخورد می شود

رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش وظیفه خود می داند با جدیت موضوع فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مربوط به یکی از مدارس مهاباد را پیگیری کند و با عاملان این رخداد برابر مقررات برخورد قانونی انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی محمدپور روز سه شنبه افزود: در جریان اردیبهشت ماه و قبل از ماه مبارک رمضان، مسئولان یکی از مدارس غیردولتی مهاباد بدون توجه به شعائر و ارزش‌های اسلامی جشنی را برپا کردند که به محض اطلاع اداره آموزش و پرورش شهرستان با هماهنگی این اداره کل ضمن شناسایی افراد خاطی، برخورد قانونی را متناسب با وضعیت خدمتی هر یک از نیروهای شاغل در واحد آموزشی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم مربوط به همان جشن اردیبهشت ماه است، بیان کرد: تصمیم گیری در خصوص موضوع ادامه فعالیت این واحد آموزشی به جهت تقارن با امتحانات خرداد ماه و رعایت مصالح آموزشی دانش آموزان به بعد از اتمام امتحانات موکول شده است.

روز ۲۱ ماه مبارک رمضان فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از مسئولان یک مدرسه و دانش آموزان در مهاباد به رقص مختلط محلی اقدام کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید