تراکتورسازی مشتری قوچان نژاد؟

مهاجم ایرانی تیم اف‌سی سیدنی با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران که در تیم اف‌سی سیدنی استرالیا بازی می‌کرد با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

 

مسابقات قهرمانی لیگ استرالیا بعد از دور گروهی به صورت حذفی برگزار می‌شود و تیم اف سی سیدنی به دیدار نهایی این کشور رسیده که در ضربات پنالتی برابر حریف خود به برتری دست یافته و ضمن قهرمانی، نماینده استرالیا در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شدند.

در این بازی قوچان‌نژاد زننده ضربه پیروزی بخش تیمش در ضیافت پنالتی‌ها بود.

هنوز مقصد این مهاجم ایران اعلام نشده است، اما گفته می‌شود احتمالا وی راهی تبریز شده و پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهد کرد، اتفاقی که در نیم فصل گذشته هم می‌توانست صورت گیرد اما قوچی سر از کشور استرالیا درآورد.

در همین راستا رضا قوچان نژاد ظرف یکی دو روز آینده به کشور سفر خواهد کرد. او تعطیلاتش را در ایران می گذارند. سفر گوچی به تهران احتمالا زمان مناسبی خواهد بود تا بعضی از باشگاهها باب مذاکره را با این بازیکن باز کنند. قوچان نژاد چند سالی است که با پیشنهاداتی از لیگ برتر روبروست ولی هر سال ترجیح می دهد تا در خارج از ایران توپ بزند. این بار ولی به نظر می رسد حضور او در فوتبال ایران جدی است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید