در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

واکنش داریوش یزدانی به شایعه حضورش کنار ویلموتس

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی به احتمال حضور در کنار مارک ویلموتس در کادرفنی تیم ملی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ویلموتس برای هدایت تیم ملی ایران سه دستیار خارجی را به همراه خود به ایران می آورد اما طبق توافق انجام شده با فدراسیون فوتبال، او سایر اعضای کادرفنی خود را با مربیان ایرانی تکمیل خواهد کرد.

مهدی تاج در مصاحبه‌ای تایید کرد که چند گزینه مختلف به ویلموتس پیشنهاد شده است و خود هم چند ایرانی را در نظر دارد تا نهایتا کادرفنی را با حضور آن‌ها تکمیل کند. او برای بازی تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی و سوریه زمان کوتاهی دارد و باید در همین حدفاصل ترکیب تیم ملی را انتخاب کند اما به نظر نمی‌رسد شناختی از بازیکنان ایرانی داشته باشد.

او برای اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران در این فاصله کوتاه نیازمند نظرات عوامل فنی ایرانی است که هنوز مشخص نشدند. گزینه های زیادی برای نشستن کنار دست ویلموتس مطرح نیست. یکی از آنها که شایعه حضور احتمالی اش شنیده می شود، داریوش یزدانی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال است که مدتی در شارلوا بلژیک حضور داشت و در ادامه به بایرن لورکوزن پیوست.

اما یزدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره صحت این خبر می‌گوید: تاکنون کسی درباره این موضوع با من صحبت نکرده است اما اگر این اتفاق بیافتد، باعث افتخار است که به تیم ملی کشورم کمک کنم. 

یزدانی درباره فعالیت کنونی اش در آمریکا هم خاطرنشان کرد: فعلا در آمریکا حضور دارم و همچنان در لیگ مدارس فوتبال فعالیت می‌کنم قصدی برای بازگشت به سطح حرفه ای ندارم چون در این رده سنی حس و حال بهتری برای یاد دادن فوتبال به استعدادها دارم. 

او درباره نهایی شدن قرارداد ویلموتس با تیم ملی ایران می گوید: در مدت زمان اخیر انتقاداتی از ویلموتس شنیدم ولی به نظرم او یکی از گزینه‌های مناسبی است که امکان موفقیت با ایران را دارد. باید دید ویلموتس را برای چه هدفی و با شرایطی به ایران می آوریم.

داریوش یزدانی درباره شناختش از ویلموتس هم به جی پلاس گفت: او در دوران فوتبالش بازیکن معروفی در بلژیک بود و به واسطه همین سابقه به سرعت تبدیل به سرمربی تیم های استاندارد لیژ و سنت ترویدن شده است اما در نخستین سال های حضورش روی نیمکت مربیگری کارنامه خوبی نداشت تا اینکه چون ستاره ملی بلژیک بود، به عنوان دستیار در تیم ملی کشورش استخدام شد.

دیدگاه تان را بنویسید