محسن مظاهری درگذشت

محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی کشور دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی کشور و یار دیرین استاد مولایی که سال‌ها لباس شاگردی او را بر تن داشت، به دیار باقی شتافت.

عباس سلیمی استاد پیشکسوت قرآن درباره شخصیت مرحوم مظاهری نوشت: «مشیت الهی بر این قرار گرفت تا در ماه با عظمت خدای مهربان، ماه نزول قرآن ، ماه مبارک رمضان، پیر غلام آستان قرآن، خادم با اخلاص و بی‌ریای محافل قرآنی در بیش از نیم قرن گذشته، زنده یاد شادروان مرحوم حاج محسن مظاهری (ره) میهمان خوانِ فضل و کَرَمِ کریم اهل‌بیت، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام شده و پس از عمری خدمت صادقانه و عاشقانه به ساحت مقدس قرآن‌کریم در جوار رحمت حق آرام گیرد.

غفرالله‌له و هنیئاً‌له. هنگامیکه در عصر آدینه بیست و هفتم اردیبهشت ماه توفیق یافتم تا بر دستان پر مهر او بر روی تخت بیمارستان دکتر شریعتی بوسه زنم، علیرغم اینکه بیماری، بنحوی محسوس جسم او را نحیف کرده بود امّا مثل همیشه، راسخ و مصمم و متوکّلا علی‌الله، هنوز لبخند صادقانه و همیشگی وی زینت‌بخش چهره آرام و نگاه مهربانش بود!

او حتی از بیماری و لحظات پایان عمر خود نیز با همان روحیه پرنشاط و لبخند ملایم‌ خویش استقبال کرده بود! زیرا با تمام وجود به لطف و مهربانی و حکمت خدای غفور رحیم‌ لطیف حکیم، واقف و معتقد بود.

مظاهری‌ها، مولائی‌ها، مروّت ها، صبحدل‌ها، شکوهنده‌ها، مختاری‌ها، محمدی‌ها، بیگلری‌ها و دیگر عزیزان‌ با اخلاص سفرکرده قرآنی همچون اربابی، فاطمیان و علامی، الگوهایی هستند که باید آنان را در سبک‌ زندگی به همگان به ویژه نسل جوان و نوجوان قرآنی امروز معرفی کرد.

یاد و خاطره همه دلدادگان قرآنی بویژه مرحوم مغفور استاد حاج‌ محسن مظاهری را گرامی داشته و با عرض تسلیت ارتحال آن عزیز مهربان به جامعه محترم قرآنی و خانواده فداکار و با شخصیت او در این‌ماه غفران و آمرزش از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌داریم تا روح بلند این همسفر قرآنی و سایر خادمان سفرکرده قرآنی را در جوار رحمت واسعه خویش، میهمان خوان کَرَم شهید رمضان و قرآن‌ ناطق حضرت مولی‌الموحدین و امیرالمؤمنین علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام فرماید.»

 

دیدگاه تان را بنویسید