گزارش جی پلاس؛

با دستیاران سرمربی بلژیکی در تیم ملی فوتبال آشنا شوید/ همگی باتجربه و بعضا کم نام و نشان!

ویلموتس به همراه خودش، چهار دستیار خارجی را هم به تیم ملی فوتبال ایران اضافه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پس از توافق و عقد قرارداد میان ویلموتس و مهدی تاج در بروکسل، منابع بلژیکی از مانو فررا، تیری وریانس و هرمان دی لانتشیر به عنوان کمک‌های ویلموتس یاد کردند.

برای شناخت بهتر این سه نفر نگاهی به کارنامه مربیگری و ورزشی آن‌ها خواهیم داشت.

مانو فریرا اسپانیا سن: 60 سال

763

این مربی اسپانیایی به عنوان دستیار ویلموتس در ایران فعالیت خواهد کرد. او در دوران بازیگری خود در تیم مشهوری بازی نکرده ولی در پست مهاجم به میدان رفته است و از نوع بازی هجومی شناخت کامل دارد.

فریرا برای دوران مربیگری از اسپانیا راهی بلژیک شده و بعد از فعالیت در رده جوانان اندرلخت بلژیک، سرمربی تیم شارلوا شده که هم اکنون سه بازیکن ایران دارد و در گذشته هم بازیکنان ایرانی دیگری در آن به میدان رفتند.

وی در ادامه به عنوان مدیر ورزشی در کورتریج فعالیت داشته و مجددا به مدت 6 سال در تیم خنت کمک مربی بوده و مجددا هدایت تیم جوانان خنت را برعهده گرفته است.

تیری وریانس  بلژیک سن: 58

b67t2981

وریانس در دوران مربیگری خود همواره در استاندارد لیژ فعالیت داشته و سمت های مختلفی از جمله مسئول آکادمی جوانان، سرمربی تیم استعدادیابی و مدتی هم به عنوان دستیار سرمربی تیم اصلی را تجربه کرده است.

به نظر می‌رسد وی دستیار اصلی ویلموتس در ایران خواهد بود.

هرمان دی لانتشیر بلژیک سن: 60

1

ویلموتس در سفر به تهران دستیار با تجربه خود را هم همره خواهد داشت. او از سال 2007 تاکنون در تیم‌های خنت، لوکرن و بروخه و تیم ملی بلژیک فعالیت کرده است. او به مدت هشت سال آنالیزور تیم ملی بلژیک بوده و دو جام جهانی 2014 و 2018 را تجربه کرده و توانست به همراه تیم ملی کشورش سوم جهان شود.

به گزارش جی پلاس؛ پیش از این نیز از لوران اسپینوسی به عنوان دستیار و مربی دروازه‌بان های تیم ملی ایران یاد شده بود که ویلموتس را در سفر به تهران همراهی کرد. او کارنامه خوبی دارد و  دستیار دیدیه دشان در مارسی بوده است.

لوران اسپینوسی فرانسه سن: 56 سال

5192608

سال های زیادی از دوران مربیگری او در مارسی سپری شده و در مقاطعی در تیم ملی ساحل عاج و الجزیره امارات نیز فعالیت کرده است. حضور او با توجه به کارنامه خوبی که دارد، می‌تواند برای دروازه‌بان‌های جوان ایرانی مثمرثمر باشد.

دیدگاه تان را بنویسید