گزارش جی پلاس؛

رفتارهای عجیب فدراسیون برای امضای قرارداد باسرمربی/"تاج" گذاری ویلموتس در بلژیک!

امضای قرارداد با ویلموتس هنوز هم سردرگمی های خاص خودش را دارد. هواداران ایرانی هر روز خبر جدیدی می شنوند که شک و تردید را برای این توافق در ذهن شان بیشتر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، در حالی که خیلی ها منتظر بودند تا قرارداد با ویلموتس سه شنبه شب امضا شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه انتشار یک خبر در سایت های بلژیکی ماجرای سرمربی تیم ملی را با اما و اگر روبرو کرد. صبح امروز بود که سایت "Het Laatste Nieuws" گزارشی را منتشر کرد و نوشت که ویلموتس به دلیل اینکه نمی تواند حضوری مستمر در ایران داشته باشد از تاج درخواست کرده تا سرمربی پروازی باشد! اتفاقی که به عقیده نویسندگان این سایت بلژیکی ممکن است به پایان مذاکرات ایران با ویلموتس بیانجامد. هرچند که ساعاتی پس از انتشار این خبر در این سایت چند رسانه ایرانی اصل خبر را تکذیب کردند اما در مذاکرات پیش رو هیچ اتفاقی غیر ممکن نخواهد بود.

از طرفی مهدی تاج همان زمان که نام ویلموتس از صندوقچه اسرار فدراسیون بیرون آمد مدام روی این موضوع تاکید می کرد که اجازه نمی دهد تا بلایی که کی روش سر فدراسیون و فوتبال ایران آورد برای سرمربی جدید تکرار شود.اما خشت اول را خودش کج نهاد و به بهانه اینکه ایران تحریم است زیر بار این کار رفت تا قرارداد با سرمربی جدید در سفارت ایران در بلژیک امضا شود! فدراسیون نشین ها می گویند که امضای قرارداد با ویلموتس در خاک ایران و به دلیل تحریم هایی که وجود دارد ممکن است در آینده فدراسیون را با مشکل روبرو کند. بهانه ای واهی که اصلا مشخص نیست چطور تاج و دوستانش به آن تن داده اند.اگر اینطور بود چطور کارلوس کی روش با آن همه خود بزرگ بینی به ایران آمد ودر پایتخت قراردادش را امضا کرد؟

ماجرا برای فدراسیون فوتبال آنقدر بغرنج شده که این نوع از توافق و این سبک امضای قرارداد به خبر اصلی شبکه های تلویزیونی تبدیل شده است و آنها به سراغ وکلای برجسته و حقوقی رفته اند تا از آنها در این باره سوال کنند. جالب اینجاست که نظر آن ها این است که: «تحریم هستیم، اما حتی اگر قرارداد را در تهران هم امضا می کردیم هیچ اتفاقی نمی افتاد.»

ایران تحریم است و خیلی از سیستم های بانکی همکاری های لازم برای انتقال پول از طریق بانک های ایران را انجام نمی دهند. بدون شک یکی از دلایل اصلی فدراسیون برای امضای قرارداد خارج از ایران هم همین مشکلات انتقال پول بوده است اما شکی وجود ندارد که این مشکل را می شد به اشکال مختلف حل کرد، نه اینکه خودمان دست ویلموتس را گرفته و او را در همان مسیری قرار بدهیم که کی روش جاده خاکی اش را صاف کرده است. "تاج" گذاری مرد بلژیکی در خانه اش خشت اولی است که بدون شک سنگ بنای فوتبال ملی ایران را کج بالا خواهد برد.

دیدگاه تان را بنویسید