در گفت و گو با جی پلاس؛

کامیابی نیا: پرسپولیس بدون برانکو را به یاد داریم!/ مقابل سپاهان به برد فکر می کنیم نه حاشیه

هافبک پرسپولیس می گوید برانکو از ارکان اصلی موفقیت این تیم بوده و باید برای فصل های آینده هم حفظ شود.

لینک کوتاه کپی شد

کمال کامیابی نیا در گفت و گو بار خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره پیروزی پرسپولیس مقابل السد در روز خداحافظی ژاوی می گوید: هر بازیکنی دوست دارد در روز خداحافظی از فوتبال گل بزند یا تیمش به برد دست یابد اما دوشنبه شب، السد و ژاوی مقابل بازی خوب ما کم آوردند. درست است که ما شانسی برای صعود از گروه نداشتیم اما به دنبال اثبات توانایی ها و حقانیت خودمان در صعود از گروه بودیم.

وی با بیان اینکه داوران در مرحله گروهی مانع از صعود پرسپولیس شدند، گفت: در دو بازی نخست مقابل پاختاکور و السد و در بازی پنجم مقابل پاختاکور با اشتباهات داوری متوقف شدیم. امسال مانع از صعود نایب قهرمان آسیا از گروه شدند. مطمئنا بازی خوب ما مقابل السد مهر تاییدی بر این موضوع است که باید به عنوان صدرنشین از گروه صعود می کردیم. هیچ شک و تردیدی در این موضوع نیست.

هافبک پرسپولیس درباره  توافق با باشگاه برای برای فصل آینده گفت: من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و در این تیم احساس راحتی می کنم. مطمئنا دلیلی برای جدایی و پاسخ دادن به سایر پیشنهاداتم نبود. دوست دارم از فوتبال لذت ببرم و کماکان جام های قهرمانی را با این تیم بزرگ کسب کنم.

کامیابی نیا درباره احتمال جدایی برانکو اینطور می گوید: برانکو از ارکان اصلی موفقیت تیم ما در چندین سال گذشته است. بدون او شرایط پرسپولیس را به یاد داریم. باید برانکو در تیم بماند تا روند مثبت را ادامه دهیم. اگر برانکو برود، مشخص نیست چه اتفاقی می افتد. قطعا به رفتن او فکر نمی کنم و همچنان از کار کردن با این مربی بزرگ لذت می برم. هر طور شده باید برانکو حفظ شود و حتی قراردادش را تمدید کنیم.

او خاطرنشان کرد: ثبات عامل موفقیت تیم ما و هر تیم دیگری است. برانکو با ادامه حضورش در این تیم تبدیل به نماد باشگاه می شود و می تواند شمار قهرمانی های خود با پرسپولیس را بیشتر از هر مربی دیگری کند. این موضوع خواسته ما، هواداران و مدیریت است و قطعا خود برانکو هم در این تیم احساس رضایت می کند. باید موانع مالی را حل کنیم چرا که این موضوع هم بخشی از فوتبال است.

هافبک پرسپولیس درباره بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان و احتمال حاشیه‌ در داخل و روی سکوها تاکید کرد: مطئن باشید هیچ حاشیه ای از سوی بازیکنان ما وجود نخواهد داشت. بازیکنان سپاهان هم حرفه ای هستند و به بازی خودشان فکر می کنند. هواداران فهیم دو تیم برای لذت بردن ازبازی به ورزشگاه بیایند و یک روز بزرگ را برای فوتبال ایران رقم بزنیم که همه از دیدن بازی لذت ببرند.

کامیابی نیا ادامه داد: در این دیدار به دنبال برد و رسیدن به فینال هستیم تا به دوگانه دست یابیم و یک طلسم دیگر را بشکنیم. پس جایی برای حاشیه نیست و امیدوارم ما تیمی باشیم که به مرحله بعد صعود می کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید