140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی اعزام می شوند

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در این دوره از مسابقات جهانی ورزش کارگری سعی کردیم کاروان کیفی را راهی اسپانیا کنیم تا تعداد مدالهای خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد رمضی  با اشاره به اعزام ۱۴۰ ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: ششمین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری در ۹ رشته ورزشی تنیس روی میز، جودو، پتانک، دوومیدانی، والیبال ساحلی، شنا، کاراته، کشتی ساحلی و فرنگی در قالب ۱۶ تیم از ۱۱ تیر به مدت یک هفته در اسپانیا برگزار می‌شود.

وی گفت: برخلاف دوره قبل که ۲۲۰ ورزشکار در ۱۱ رشته ورزشی در قالب ۱۸ تیم در مسابقات جهانی لتونی حضور داشتند، این دوره به خاطر مشکلات اقتصادی تلاش کردیم تعداد نفرات اعزامی را به ۱۴۰ نفر کاهش دهیم تا کاروانی کیفی و پرمدالی را به اسپانیا اعزام کنیم بنابراین پیش‌بینی ما بر این است که در این دوره شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

رئیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری تصریح کرد: در مسابقات جهانی کارگری که ۲ سال پیش در لتونی برگزار شد، کاروان ورزش کارگران با ۶۴ مدال (۳۶ طلا، ۱۴ نقره و ۱۴ برنز) در جایگاه نهم ایستاد اما در این دوره سعی داریم با افزایش مدال‌های خود در جایگاهی بهتر از نهمی قرار بگیریم. ضمن اینکه برای ایجاد انگیزه بیشتر برای جامعه کارگری، ورزشکارانی به اسپانیا اعزام می‌شوند که از دل ورزش قهرمانی استخراج شده‌اند و رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در پایان زمان بدرقه کاروان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات جهانی اسپانیا را ۲۸ خرداد عنوان کرد و گفت: کاروان ورزشی کارگران با ۱۴۰ ورزشکار، سرپرست، کادر فنی و… ۹ تیر عازم اسپانیا می‌شود. البته در این کاروان دوومیدانی با ۲۲ ورزشکار زن و مرد بیشترین ورزشکاران اعزامی به اسپانیا را تشکیل می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید