مهاجری: تلاش کردیم حق به حق دار برسد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: ما فوتبال خوب و هجومی را بازی کردیم، اما پدیده با حداقل موقعیت ما را بُرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پدیده گفت: بابت یک فصل تلاش به بازیکنان خودم و تماشاگران خسته نباشید می‌گویم. یک جاهایی شاید باید بهتر می بودیم، اما نشد اما با طیب خاطر می‌گویم کوچکترین کم کاری از سمت بازیکنان ما نبود و تمام تلاششان را انجام دادند.

وی ادامه داد: یک سری عوامل دست به دست هم داد که نتیجه لازم را نگیریم، اما مگر می شود یک بار هم اشتباه داوری به نفع ما نشود. تیمی که ۳ سال مربی اش بودم، تیم شهر خودم است، اما با تمام وجود تلاش کردیم حق به حق دار برسد، اما بستر فوتبال جوانمردانه در کشور ما فراهم نیست. با استقلال بازی داریم، داوری اشتباه می کند، با پرسپولیس بازی داریم، داوری به ضرر ماست؛ با پدیده و تیم های دیگر بازی داریم باز هم به ضرر ماست؛ مگر تیم ما چقدر پتاسیل و توان دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: دقیقه 15 روی محسن یوسفی پنالتی را نمی‌گیرد؛ گل خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم، اما تمام توانمان را گذاشتیم. بضاعت ما بیشتر از این نبود، اگر باید شرایط بهتر می شد و نشد عذرخواهی می‌کنم. 

مهاجری عنوان کرد: انگیزه را در چنین تیمی نگه داشتن خیلی سخت است، اما بچه ها با تمام وجودشان بازی کردند. پدیده تیم خوبی است، اما امروز دروازه بانشان خوب بود. متاسفانه در ۴ بازی گذشته ۳ گل بد خوردیم. نمی‌دانم خسوس چرا اشتباه کرد و زحماتمان به هدر رفت. 

وی افزود: پدیده با حداقل موقعیت ما را بُرد. ما فوتبال خوب و هجومی را بازی کردیم؛ خستگی فصل با این شرایط در تنمان می‌ماند. بچه ها با آخرین قطره توان و وجودشان بازی کردند. مردانه جنگیدند با تمام آنها افتخار می کنم اما این نیاز به حمایت دارد. زمانی که پدیده شانس سهمیه پیدا کرد ببینید در مشهد چه اتفاقی افتاد؛ تمام شهر، نمایندگان مجلس و شهرداری بسیج شدند. این اتفاق خوب در مشهد افتاد، امیدوارم در تبریز هم بیفتد. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: از یک سری مسائل نمی توانم بگذرم که خستگی را در ساق‌های بازیکنان ما گذاشت. به هر نحوی سعی کردند انگیزه های ما را کم کنند. یک جاهایی هم موفق شدند. اشتباهات داوری در نتایج تاثیرگذار بود.

وی خاطر نشان کرد: فدراسیون باید طرحی نو بندازد این شرایط خیلی سخت است. افرادی که امروز در ورزشگاه بودند خیلی خویشتن دار بودند. مشابه این را سال 85 با استقلال خوزستان در اهواز تجربه کردم جایی که با مس کرمان بازی داشتیم و باید قهرمان می شدیم. دقیقه 84 گل زدیم و یک هیچ جلو بودیم، اما توپی که بیرون بود را کمک داور گل اعلام کرد تا قهرمانی را از تیم مظلوم استقلال اهواز بگیرد. اما بعد از آن داور و ناظر را تنبیه کردند؛ حق هم داشتند، عصبانی بودند، اما امروز مردم تبریز آنقدر متین بودند که جای تقدیر و تشکر دارد. این جاهاست که احساس می‌کنیم باید قوی‌تر کار کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید