گزارش جی پلاس/ داوری و اوبرهازن، یک گام تا صعود

روزهای خوب دروازه بان سابق تیم ملی در آلمان

دنیل داوری و اوبرهازن یک گام تا صعود به دسته 3 آلمان فاصله دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیل داوری بعد از نیمکت‌نشینی در دویسبورگ و انجام تنها 4 بازی برای این تیم، در اقدامی عجیب و در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت به دسته‌ی چهارم فوتبال باشگاهی در آلمان برود و پیراهن اوبرهازن را بپوشد. باشگاهی قدیمی که زمانی در بوندس‌لیگا حضور داشت اما حالا در دسته چهار آلمان بازی می‌کند و البته امیدوار است بتواند به سطوح بالاتر برسد.

اوبرهازن این فصل و تا پایان هفته‌ی سی و سوم منطقه‌ی غرب بوندس‌لیگای چهار، 63 امتیاز به‌دست آورده و در رده‌ی دوم جدول قرار گرفته. ویکتوریا کلن صدرنشین است که 64 امتیاز اندوخته و فقط یک امتیاز بیشتر از اوبرهازن دارد. یک هفته از بازی‌ها باقی مانده و دو تیم دیدارهای سختی پیش رو دارند. اوبرهازن با دنلی داوری میزبان ورل_ تیم هفتم جدول – است و ویکتوریا کلن باید به مصاف مونشن‌گلادباخ‌ برود. تیمی که جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص داده.

imago-sp-061106400002-16609587

اگر ویکتوریا کلن مقابل حریف خود شکست بخورد و یا به تساوی برسد، اوبرهازن با داوری می‌تواند صدرنشینی را به‌دست بیاورد و به یک سطح بالاتر صعود کند. دنیل داوری نیز نقشی مهم در این بازی ایفا خواهد کرد. درست مانند بازی مقابل لیپشتاد که با درخشش داوری و پیروزی یک بر صفر اوبرهازن به پایان رسید.

داوری که سابقه‌ی انجام 4 بازی ملی برای ایران در کارنامه دارد، این فصل 12 بار در ترکیب اوبرهازن به میدان رفته و 1080 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید