گزارش جی پلاس/ دنیس اکرت به فریاد اکسلسیور رسید

دومین گل مهاجم ایرانی در لیگ هلند

دنیس اکرت، مهاجم ایرانی اکسلسیور موفق شد دومین گل خود را در لیگ هلند به ثمر برساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیس اکرت را از زمانی به یاد داریم که در سلتاویگو حضور داشت و رسانه‌های ایرانی از تماس کارلوس کی‌روش با او پرده برداشتند. اکرت که از تیم دوم سلتا رشد کرده و به تیم اصلی رسیده بود، 9 بار در لالیگا به میدان رفت و 208 دقیقه در ترکیب این تیم قرار گرفت. ماحصل تلاش اکرت در سلتاویگو ناکامی در گلزنی بود تا این مهاجم 22 ساله در نقل و انتقالات زمستانی از لالیگا جدا شود و پیراهن اکسلسیور در اردی‌ویژه را بپوشد.

دنیس اکرت که موفق نشد در نهایت نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند و در ترکیب تیم ملی ایران به میدان برود، 11 بار در لیگ هلند بازی کرده و 403 دقیقه در زمین بوده. ماحصل تلاش دنیس اکرت 2 گلی است که او وارد دروازه‌ی امن و هراکلس کرده. اولی در هفته‌ی بیست و دوم و دومی هم هفته‌ی سی و سوم.

Dzng4uvXgAQvxoF

نکته‌ی جالب درباره‌ی دنیس اکرت، گل‌های سرنوشت‌سازی است که او به ثمر می‌رساند. در هفته‌ی بیست و دوم، گل او باعث شد تا اکسلسیور، امن را با نتیجه‌ی 2 بر یک شکست بدهد. در هفته‌ی سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ هلند نیز دنیس اکرت از دقیقه‌ی 85 وارد زمین شد و تنها 4 دقیقه بعد موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. این بازی را اکسلسیور با نتیجه 5 بر 4 به سود خود تمام کرد.

اکسلسیور با دنیس اکرت از 33 بازی 30 امتیاز کسب کرده و به پلی‌اف سقوط یا بقا در لیگ هلند رسیده. این تیم همراه با گرافشاپ باید در چند دیدار به میدان برود تا بقای خود را قطعی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید