وزیر ورزش جمهوری آذربایجان با صالحی امیری دیدار کرد+ عکس

آزاد رحیم اف وزیر ورزش جمهوری آذربایجان به همراه سفیر این کشور در راستای توسعه همکاری های ورزشی دو کشور صبح امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ابتدای این نشست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش جمهوری آذربایجان اظهار داشت: میزان روابط دو کشور در حوزه ورزش در شان دو ملت نیست در همین راستا در نظر داریم تا در سه محور همکاری و تعامل داشته باشیم ،برگزاری اردوهای مشترک و میزبانی مسابقات بخصوص در دو رشته کشتی و وزنه برداری، همکاری های علمی و آکادمیک و توسعه همکاری های هرچه بیشتر ورزشی که باعث گسترش و توسعه روابط سیاسی می شود.

 
 رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: با افزایش تعاملات ورزشی از جمله بازی های دوستانه و رفت و آمد هرچه بیشتر قطعا دو ملت خوشحال می شوند، اینجا خانه شماست و آذربایجان نیز خانه ماست.
 
سپس رحیم اف وزیر ورزش جمهوری آذربایجان ضمن قدردانی از مهمان نوازی ایران گفت: با همکاری ها و تعاملاتی که اشاره کردید کاملا موافقم و در زمینه مبارزه با دوپینگ و کلینیک بازتوانی ورزشکاران نیز نیاز به گسترش فعالیت های مشترک داریم، اگر این روابط را تحکیم نکنیم نسل آینده ما را نمی بخشد، هیچ محدودیت و مانعی بین دو کشور برای پیشبرد روابط وجود ندارد و برای تحقق برنامه هایی که شما اشاره کردید باید ۲۴ ساعته کار و تلاش کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در آینده نزدیک بازی های المپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داریم باید دست به دست هم دهیم و با کمک به یکدیگر با آمادگی کامل به توکیو برویم تا حضوری موفق در این بازیها داشته باشیم.
 
 در این دیدار دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به توکیو، مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک،عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، پیمان فخری مدیر نظارت بر تیم های ملی، اسلامیان معاون بین المل کمیته ملی المپیک، سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک به همراه سفیر این کشور در تهران حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید