۱۴۰۰ تن شکر با نرخ مصوب بین بنکداران توزیع شد

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه در شهر تهران به غیر از شمیرانات و شهر ری هزار و ۴۰۰ بنکدار مجاز مواد غذایی وجود دارد گفت: قرار شده که شرکت بازرگانی دولتی به هریک از آنها یک تن شکر به نرخ مصوب تحویل دهد تا تحت نظارت در بازار توزیع شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غلامعلی حسنی دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی ایران گفت: شرکت بازرگانی تا به امروز حجم کمی شکر برای توزیع در اختیار بندکداران مواد غذایی قرار داده است، همچنین برنامه ریزی شده است سهمیه ای در اختیار بنکداران شهر تهران قرار دهد تا تحت نظارات در بازار توزیع شود.

وی افزود: در شهر تهران به غیر از شمیرانات و شهر ری هزار و ۴۰۰ بنکدار مجاز مواد غذایی در تهران وجود دارد که قرار شده است به هریک از آنها یک تن داده شود تا تحت نظارت در بازار توزیع شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی ایران ادامه داد: نرخ مصوب هر کیلوگرم  شکر برای مصرف کننده نهایی ۳۵۰۰ تومان است اما قیمت آن در بازار مصرف بالاتر از است. 

وی تصریح کرد:هجم شکر یک تنی که قرار شده است برای توزیع در اختیار بنکداران قرار گیرد بسیار کم است زیرا فعالان این صنف به صورت خرد فروش ندارند و برخی از آنها روزانه صد تن فروش دارند. 

حسنی گفت: اگر اجازه می دانند که بنکداران مواد غذایی از ابتدا به ذخیره سازی شکر اقدام می کردند، می توانستیم بازار را به صورت عرضه و تقاضا و نظارتهای مکفی اداره کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید