فرکی: زمانی به گل رسیدیم که حق ما برد بود

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق پیروزی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار کرد: این بازی در شرایط حساسی برگزار شد و قبل بازی خیلی‌ها منتظر بودند تا نتیجه این بازی چه می‌شود. تاکید ما بر این بود که باید برای موقعیت خودمان تمام تلاش خود را بکنیم و به پیروزی برسیم. در این بازی مالکیت توپ با ما بود و سخت بود تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم. حریف هم یک بازی بسته در نظر داشت و در نهایت علی رغم تمام تلاشی که کردیم اگر شرایط مهیاتر بود، راحت‌تر به پیروزی می‌رسیدیم اما پیروزی در این شرایط اصلاً راحت نیست و حریف روی بخش دفاعی تمرکز داشت و از روی اشتباه بتواند به گل برسد اما در نهایت ما با تمامی تلاشی که کردیم، زمانی به گل رسیدیم که حق ما برد بود.

او ادامه داد: استرس در این بازی مقداری تأثیرگذار بود و بازیکنان نتوانستند کیفیت واقعی خودشان را ارائه دهند اما آن چیزی که مد نظر ما بود برای اینکه در جدول به جای خوبی برسیم، رسیدیم. به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم هفته آخر برای تیم ما به خوبی به پایان برسد.

او در ادامه اظهار کرد: ما دلمان می‌خواهد از شرایط میزبانی خودمان لذت ببریم. دو تیم سایپا و پیکان شرایط یکسانی دارد اما ما در شرایط مالی خوبی نیستیم ولی امیدوارم برای مساله هواداری تیم توجه شود. اما نمی‌شود با زور این مساله را انجام داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید