احسان حدادی: امیدوارم سلطانی‌فر و صالحی‌امیری از من حمایت کنند

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: برای المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهم لباسی طراحی کنم که شأن ایران را حفظ کند و همه نگاه کنند و لذت ببرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احسان حدادی در حاشیه مراسم اهدای یادبود و مدال‌های فدراسیون‌ها به موزش ورزش گفت: پیش از مسابقات قهرمانی آسیا دو ماه در اردو بودم، اما هنوز به صد درصد آمادگی نرسیده‌ام. مسابقات قهرمانی جهان در مهر ماه به میزبانی قطر برگزار می‌شود و امیدوارم تا آن زمان آماده شوم و اتفاق خاصی هم نیفتد. همچنین امیدوارم وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک هم حمایت صد درصدی داشته باشند.

وی افزود: رکوردهایم رو به رشد است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خوشبختانه شرایط در این دو ماه خوب بوده، اما اوضاع برای مسابقات قهرمانی جهان باید بهتر از این هم باشد و بدون دغدغه تمرین کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: 20 روز دیگر مرحله دوم لیگ الماس در سوئیس برگزار می‌شود. بعد از آن اردوی برون‌مرزی در آمریکا را دارم و برنامه‌هایم به همین ترتیب ادامه داد.

حدادی در واکنش به این موضوع که دیر اعلام شدن کسب سهمیه مسابقات جهانی از سوی فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: شاید دوستان اطلاع نداشتند. البته این موضوع کم‌لطفی نیست و اشکالی هم ندارد. ان‌شاالله که در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی درباره طراحی لباس مسابقه‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا و سپس مرحله اول لیگ الماس در قطر گفت: با افتخار این کار را انجام می‌دهم و تا المپیک در هر مسابقه‌ای که شرکت کنم، برای هر کدام یک طرح جدید دارم. برای المپیک هم می‌خواهم لباسی طراحی کنم که شأن ایران را حفظ کند و همه نگاه کنند و لذت ببرند.

دیدگاه تان را بنویسید