پیشکسوت استقلال مطرح کرد؛

فرهاد مجیدی را نسوزانند/ رفتاری که با دایی شد، ناجوانمردانه بود

پیشکسوت فوتبال ایران به خبرورزشی گفت: حسینی راه زیادی برای بزرگی کردن در فوتبال دارد، ولی نشان داده آینده دروازه استقلال و تیم ملی به او اختصاص دارد فقط باید زحمت بکشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بهزاد غلامپور با سابقه ۳ سال دروازه‌بانی برای استقلال و پیروزی در دربی سال ۱۳۷۴ که با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال تمام شد با ما درباره رویارویی حسینی با الدحیلی‌ها و دیدار بعدی با صنعت نفت و سرمربیگری فرهاد مجیدی حرف زد. 

*حسینی را در دیدار با الدحیل چطور دیدید؟

اولاً باید گفت سیدمهدی رحمتی برای تیم استقلال خیلی زحمت کشیده و هرگز نمی‌توان خدماتی که در گذشته و همین فصل برای استقلال داشته را نادیده گرفت. سیدحسین هم امسال هر زمان برای استقلال به میدان رفته، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است که نمونه اش دیدار با الدحیل بود. 

* بازی را دیدید؟

بله! حسینی بهترین بازیکن زمین هم شد. او فصل قبل هم رکورددار کلین‌شیت بود و در مصاف با الدحیل هم اگر درون دروازه استقلال نبود تیم بازی را می‌باخت. 

* چه توصیه‌ای برایش دارید؟

به حاشیه نرود. راهنمایی بزرگترهایش را گوش و به آن‌ها عمل کند. او راه زیادی برای بزرگی کردن در فوتبال دارد ولی نشان داده آینده دروازه استقلال و تیم ملی به او اختصاص دارد فقط باید زحمت بکشد. 

* بازی با صنعت نفت در آبادان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً بازی سختی است. از یک طرف گرمای هوا و از یک طرف صنعت نفتی که این هفته‌ها روی فرم آمده و ۴ بازی پشت هم است که پیروز می‌شود. البته اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود، سهمیه آسیا را بگیرد و فصل بعد در آسیا حضور داشته باشد، باید هر ۶ امتیاز این دو دیدار را به دست بیاورد. 

* نظرتان درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال چیست؟

باید به فرهاد زمان بدهند. مدیریت باشگاه باید ۵ سال روی این مربی سرمایه‌گذاری کرده و این مهره مهم باشگاه را نسوزاند. فرهاد با تأثیرگذاری که در همین دو بازی داشته ثابت کرده می‌تواند سرمربیگری استقلال را در دست داشته باشد. 

* درباره جدایی علی دایی از سایپا صحبتی ندارید؟

رفتاری که با علی دایی صورت گرفت ناجوانمردانه بود. این را همه دنیا متوجه شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید