اعتراف دوقلوهای سارق به ترفندشان برای فرار از دست پلیس

سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری دو سارق لوازم خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارقان ۲ قلو بوده و در دستگیری‌ها خود را جای قل دیگر معرفی می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری دو سارق لوازم خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارقان ۲ قلو بوده و در دستگیری‌ها خود را جای قل دیگر معرفی می‌کردند.

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در تشریح این خبر، بیان داشت: با وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری ۱۳۶ فرجام تیمی از مأموران کلانتری به طور ویژه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی رد پای ۲ سارق حرفه ای لوازم خودرو به دست آمد که این ۲ سارق برادر و ۲ قلو بوده و دارای چند فقره دستگیری در خصوص سرقت لوام خودرو و مالخری اموال مسروقه داشتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در هنگام دستگیری خود را جای قل دیگر به مأموران معرفی می‌کردند و بدین ترتیب می‌توانستند از اعمال قانون رهایی یابند، عنوان کرد: مخفیگاه سارقان در محدوده شرق تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی مأموران برای دستگیری هر ۲ متهم اعزام و موفق شدند یکی از قل ها را دستگیر و قل دوم را نیز در عملیات ضربتی دیگر دستگیر کنند.

سرهنگ ناصری نژاد افزود: با انتقال متهمان به کلانتری ۱۳۶ فرجام تحقیقات پلیسی تکمیل و متهمان در کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرکلانتر چهارم پایتخت ابراز داشت: تا کنون ۱۳ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید