کولاکوویچ: از آمادگی ملی پوشان شوکه شدم/ مجبور شدم میرزاجانپور را کنار بگذارم

سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید: میرزاجانپور نتوانست در تمرینات ما را متقاعد کند و به همین دلیل او را کنار گذاشتیم و الان تنها نگرانی ما وضعیت مصدومیت عبادی‌پور است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال، ایگور کولاکوویچ درباره شرایط تیم ملی والیبال گفت: بازیکنانی که آمده‌اند شرایط خوبی دارند به گونه‌ای که خود من از آمادگی آن‌ها شوکه شدم. تنها موردی که وجود دارد و نگرانش هستیم وضعیت میلاد عبادی‌پور است که به دلیل بازی‌های فشرده‌ای که در لیگ ایتالیا انجام داده است مصدومیتی دارد که باید ۲۰ روز در آنجا استراحت کند و به تیم بپیوندد تا شرایط او را ارزیابی کنیم. امیدوارم مصدومیت او برطرف شود.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: متاسفانه از کشوری دعوتی نداشته‌ایم و تا حدودی مطمئنم که بازی دوستانه نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره کنار گذاشتن مجتبی میرزاجانپور از اردوی تیم ملی نیز گفت: بنده به عنوان سرمربی تیم باید تصمیات سختی بگیرم. در بعضی پست‌ها رقابت و ترافیک داشتیم و میرزاجانپور هم با بازیکنان دیگر تمرین کرد و چهار کیلو وزن کم کرده است. اما با توجه به تلاش زیادی هم که انجام داد بنده را متقاعد نکرد که در ترکیب نهایی تیم باشد و مجبور شدیم او را کنار بگذاریم.

او افزود: احتمالاً در چند روز آینده هم باید یک بازیکن دیگر در این پست خط بخورد چون ۶ بازیکن دریافت کننده داریم.

کولاکوویچ در پایان با اشاره به سختی سال پیش رو برای والیبال ایران گفت: همانطور که گفتیم سال سختی را پیش رو داریم و مرحله اول و دوم انتخابی‌ها برای ما مهم نیست، مهم رسیدن به ژاپن است که سعی می‌کنیم در بازی‌های المپیک توکیو حاضر شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید