گزارش جی پلاس؛

انتقاد قدیمی فرهاد از شفر/ مجیدی: چرا فیلیپ را به استقلال آوردید؟!

فرهاد مجیدی با انتقاد از فیلیپ آندریاس بدنساز آلمانی تیم فوتبال استقلال، تصمیم وینفرد شفر برای به خدمت گرفت این مربی را زیر سوال برده بود

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فرهاد مجیدی پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، بسیار عصبی بود و چهره جدیدی از خودش در نشست خبری ارائه کرد. او با انتقاد از عملکرد بازیکنانش در دیدار با الدحیل قطر، حرف های تند و تیزی را زد و نشان داد با کسی تعارف ندارد.

مجیدی برای اولین بار از وینفرد شفر هم انتقاد کرد. او در نشست خبری گفت که بازیکنان این تیم مشکل بدنی دارند.

اشاره مجیدی به غیبت وینفرد شفر در تمرینات ابتدای فصل این تیم و عملکرد فیلیپ، بدنساز استقلال در این فصل بود که شفر او را به این تیم آورد.

مجیدی به محض ورود به جمع کادر فنی، جویای علت مشکل بدنی استقلال و در ادامه سابقه بدنساز آلمانی تیم شده بود و بعدا فهمیده بود که ظاهرا حضور او در استقلال برای کار بدنسازی، نخستین تجربه مربیگری فیلیپ در یک تیم ورزشی است. به خاطر همین موضوع از انتخاب شفر انتقاد کرده بود.

مجیدی همان زمان هم به باشگاه گفته بوده که باید بدنساز با کارنامه ای برای استقلال انتخاب شود و شفر نباید فردی مانند فیلیپ که روزمه ندارد برای تیمی مانند استقلال که در سه تورنمنت مهم حضور دارد، انتخاب می کرد.

مجیدی با کنار گذاشتن طارق همام به خاطر سرپیچی از دستوراتش و همچنین معلق کردن وضعیت موقت گادوین منشا نشان داد که برای موفقیت در استقلال با کسی رودربایستی ندارد.

رفتار مجیدی در کنار تمریناتی که در روزهای اخیر برای استقلال در نظر گرفته، شائبه سرمربیگری او در فصل آینده را تشدید کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید