غفوری: اداره استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش صددرصد غلط است

وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم برای فصل آینده تیم خیلی زود بسته شود و همه تکلیف خود را بدانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ وریا غفوری با ابراز تأسف از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه نتوانستیم ببریم و حذف شدیم. امروز همه‌ی تلاش خود را کردیم و واقعاً حرف خاصی ندارم که بزنم، شاید بی‌تجربگی کردیم، چرا که بعد از رسیدن به گل سریع دروازه‌مان باز شد. شاید اگر چند دقیقه گل‌مان را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم روی ضدحملات گل دوم را هم به الدحیل بزنیم، اما زمان این اجازه را به ما نداد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تغییرات در کادرفنی استقلال جواب نداد، عنوان کرد: شما انتظار داشتید مجیدی در این فرصت کم چه کند؟! طبیعی است که هر مربی که روی کار می‌آید به زمان نیاز دارد تا به اهدافش برسد. این زمان باید در اختیار مجیدی قرار داده شود تا افکارش را پیاده کند. 

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات این تیم در فصلی که گذشت، گفت: به نظر من این فصل تمام شد و اگر استقلال می‌خواهد فصل بعد موفق شود باید خیلی زود تیم فصل بعدش را ببندد. ما در دو سه فصل اخیر از این مسئله خیلی ضربه خوردیم، چرا که همیشه دیر استارت زدیم و زمان را از دست دادیم به خاطر همین هم ناموفق بودیم. امیدوارم برای فصل آینده تیم خیلی زود بسته شود و همه تکلیف خود را بدانند.

غفوری درباره اینکه آیا برای تمدید قرارداد با او مذاکره شده است یا نه، تصریح کرد: حقیقتش با من هیچ صحبتی نشده است. با بقیه‌ی بازیکنان هم صحبت کردم که ظاهراً با آنها هم مذاکره‌ای صورت نگرفته است. امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا اگر به او پیشنهاد شود در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: هنوز به من پیشنهادی نشده است که بخواهم به آن فکر کنم. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان در ارتباط با شعارهایی که علیه وزیر ورزش توسط هواداران سر داده شد، خاطرنشان کرد: من شعاری نشنیدم، اما به عقیده من نوع مدیریت وزارت ورزش که صاحب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هست صد درصد غلط بوده و باید فکری به حال آن کرد.

دیدگاه تان را بنویسید