پیش بینی بارش باران در برخی نقاط کشور

امروز در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، نواحی شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احد وظیفه اظهارکرد: فردا ( ۱۶ اردیبهشت ماه)  برای نیمه شرقی کشور ابرناکی و در بعد از ظهر بارش پراکنده گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته وی روز سه شنبه (۱۷ اردیبهشت ماه) علاوه بر این مناطق برای نواحی شمال غربی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: برای فردا و پس فردا (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه) مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا و پس فردا (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. کمینه دمای هوای فردا ۲۸ درجه سانتیگراد و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای تهران پس فردا در گرم‌ترین زمان به ۲۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید